Postul intermitent este la fel de eficient la slăbit ca dietele stricte

Pierderea în greutate krista. Pierdere în greutate Boston centru medical

Pierderea în greutate: Studiile arată că postul intermitent este mult mai mult decât pierderea în greutate Studiile arată că noua dietă preferată a Silicon Valley face mult mai mult decât pierderea în greutate Slăbești fără să renunți?

pierderea în greutate cu naturopatia

Dietele care sună prea bine pentru a fi adevărate sunt adesea doar atât. Postul intermitent, totuși, îi eliberează pe adepții săi de la numărarea caloriilor și permite carbohidraților - și, prin urmare, se bucură de o popularitate din ce în ce mai mare în Silicon Valley.

Cercetările științifice sugerează că fanii acestei diete ar fi putut da peste ceva mare. Postul intermitent limitează timpul pe care îl mănânci în timpul zilei.

cum să pierdeți greutatea în timp ce trăiți în străinătate

În timp ce majoritatea dintre noi mănâncă de mai multe ori între a se ridica și a merge la culcare, cei care postesc mănâncă numai într-o fereastră de timp precis definită, adesea de dimineață până după-amiază sau de după-amiază până seara. Acest lucru ar trebui să vă ajute să slăbiți. Postul intermitent este la fel de eficient la slăbit ca dietele stricte Și Silicon Valley îl iubește.

Un grup de entuziaști ai zonei Bay, numit WeFast, se întâlnește săptămânal pentru a sparge postul cu un mic dejun consistent. Șeful Facebook, Dan Zigmond, de exemplu, își limitează mâncarea la intervalul de timp restrâns de la laiar mulți alți CEO și pionieri tehnologici sunt susținători fideli ai postului intermitent.

Rapide sfaturi de pierdere în greutate pdf

Deși nu este nevoie să numărați calorii, să tăiați carbohidrații sau să vă limitați alimentele la țelină și suc, postul intermitent sa dovedit a fi la fel de util ca dietele tradiționale pentru a pierde în greutate. Și studiile pe animale sugerează că abordarea ar putea aduce o serie de alte beneficii pentru sănătate, de la reducerea riscului de cancer la extinderea vieții.

pierderea în greutate poate crește numărul de spermatozoizi

Până în prezent, însă, astfel de afirmații ar trebui tratate cu prudență. Pe lângă faptul că dovezile actuale se bazează în mare măsură pe testarea pe animale, unele beneficii pot fi legate de tendința acestei diete de a duce la pierderea în greutate. Având în vedere acest lucru, cercetătorii au încercat recent să vadă dacă unele dintre aceste beneficii se acumulează și atunci când posturile nu slăbesc.

Cât timp trebuie să posti pentru pierderea în greutate?

Și pentru prima dată, un studiu mic, dar amănunțit publicat luna trecută, a ajuns la o concluzie pozitivă: a descoperit că persoanele care au postit intermitent, dar primeau suficiente calorii pentru a nu pierde în greutate, au redus totuși beneficii precum reducerea Tensiune arterială experimentată. Acesta este un semn promițător pentru viitorul studiu.

Rapide sfaturi de pierdere în greutate pdf Pierdere sfaturi greutate Add: ybagep36 - Date: - Views: - Clicks: Mentinerea in greutate sanatoasa devine din ce în ce mai greu ca metabolismul organismului incetineste odata cu varsta. Voi raspunde la intrebari mai jos, dar te rog citeste atenta articolul de mai sus inainte sa intrebi. Există numeroase sfaturi rapide pierdere în greutate care pot fi utilizate cu succes în condiții de siguranță și rapid pierde in greutate. Rapide sfaturi de pierdere în greutate pdf See more ideas about modele, copt sănătos, modele pături. Aceasta terapie sonoră vă va ajuta să pierdeți din greutate și să ardeți celulele de grăsime.

Cum să slăbești prin postul intermitent Posturile intermitente pot mânca orice vor într-un interval rezonabil - nu există limite stricte pentru carbohidrați, grăsimi sau alți nutrienți.

În general, majoritatea se țin de dieta lor normală. Tot ce schimbă atunci când încep planul este numărul de ore pe care le mănâncă. Cel mai bine cercetat beneficiu al postului intermitent până acum este pierderea în greutate. Krista Varady, profesor de nutriție la Universitatea din Illinois, a publicat anul trecut un studiu în Jurnalul Asociației Medicale Americane care a arătat că participanții obezi au pierdut aproximativ aceeași cantitate de greutate folosind metoda ca și cei care urmează o dietă strictă.

Pierdere în greutate krista

Noile descoperiri arată acum că postul temporar la animale a adus și alte îmbunătățiri vitale, precum controlul glicemiei și îmbătrânirea celulelor. Având în vedere acest lucru, unii cercetători au lucrat pentru a vedea dacă aceste beneficii s-ar putea aplica și oamenilor.

În același timp, totuși, pierderea în greutate krista să știe ceva și mai important: dacă aceste beneficii sunt doar rezultatul pierderii în greutate sau dacă au ceva de-a face cu postul intermitent în sine.

Primul studiu al acestui tip de post intermitent Studiile nutriționale sunt dificil de proiectat și chiar mai dificil de realizat. În multe cazuri, oamenii de știință trebuie să se bazeze pe rapoartele proprii ale participanților, care deseori subestimează semnificativ cantitatea de alimente pe care o consumă de fapt.

omega 3 capsule pentru slabit

Pentru cel mai recent studiu al lui Peterson, ea și colegii ei au decis să adopte o abordare mult mai intensă: au monitorizat tot ce au consumat participanții lor și le-au permis doar mâncarea pe care i-au dat-o. Astfel de studii sunt rareori făcute deoarece sunt atât de dificil de realizat. Cu toate acestea, acestea oferă o perspectivă profundă și unică asupra unei anumite diete sau a unui plan alimentar.

Pierdere în greutate Boston centru medical

Deoarece studiile sunt atât de dificil de realizat, numărul participanților este adesea redus la doar cinci până la 25 de persoane. Deși inițial aproape de persoane au dorit să participe la studiu, Peterson și colegii ei au venit în cele din urmă cu doar opt bărbați. Totuși, acesta este primul studiu de acest gen și sugerează câteva beneficii potențiale surprinzătoare ale postului. Mai mult decât pierderea în greutate: postul intermitent afectează tensiunea arterială și prelucrarea zahărului Deși studiul lui Peterson a fost realizat la scară mică, unele dintre rezultate au fost surprinzător de clare.

După cinci săptămâni de post intermitent, toți cei opt participanți au prezentat îmbunătățiri ale tensiunii arteriale și ale sensibilității la insulină, răspunsul organismului la zahăr.

În special, cei din studiu care au răspuns inițial cel mai prost la insulină au văzut cele mai mari îmbunătățiri, a spus Peterson.

Pierdere în greutate krista. De ce mâncarea bio și eco nu ajută cu nimic și e un moft al bogaților

Citirile tensiunii arteriale au fost, de asemenea, semnificative: mulți oameni au prezentat o scădere pierderea în greutate krista aproximativ puncte, o diferență aproximativ echivalentă cu beneficiul pe care cineva l-ar putea obține din încercarea unui medicament pentru scăderea tensiunii arteriale. În acest timp, au mâncat doar alimente furnizate de cercetători și numai sub supraveghere.

A fost important ca participanții la studiu să nu slăbească. Acest lucru le-a oferit doar suficientă hrană pentru a-i împiedica să piardă în greutate. Efecte secundare: cefalee, oboseală și sete Pe o perioadă de aproape patru luni, bărbații au dedicat câteva săptămâni unui plan specific de masă.

În primele cinci săptămâni, mâncarea a fost permisă numai în șase ore pe zi de la laurmată de o pauză de 7 săptămâni.

Nicio fază de atac de slăbire, pentru a-i liniști pe toți cei care nu pierd în faza de atac.

Participanții au mâncat apoi în mod normal pentru o perioadă de control de cinci săptămâni. Înainte și după studiu, cercetătorii au măsurat sensibilitatea pierderea în greutate krista insulină a participanților, capacitatea organismului de a procesa zahărul, precum și tensiunea arterială, colesterolul și nivelul zahărului din sânge. La sfârșitul studiului, toți participanții au prezentat îmbunătățiri ale sensibilității la insulină și ale tensiunii arteriale.

Cu toate acestea, nu s-au observat îmbunătățiri ale colesterolului sau ale glicemiei.

dr lisa bell pierdere în greutate

Unii participanți au raportat reacții adverse precum dureri de cap, somnolență și creșterea setei.