Exemplul #2: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru la Sala sau in Aer Liber

Hiit arde mai multă grăsime. Care arde mai bine grăsimile: antrenamentul clasic cardio sau HIIT?

Admin Atunci când ne dorim să ardem mai multă grăsime și să scăpăm de câteva kilograme nedorite apelăm la antrenamentul de tip cardio și mai exact la alergarea pe bandă sau afară.

Arderea grăsimilor prin abordare specială HIIT

Trebuie metode simple de slabit știi însă că acesta nu este singurul exercițiu de tip cardio pe care îl poți face pentru a-ți sculpta corpul cât mai rapid și mai eficient. Indiferent dacă scopul tău este acela de a scăpa de câteva kilograme acumulate sau de a te menține în formă, antrenamentele cardio reprezintă o componenta esențială a rutinei tale eficiente de exerciții.

numele de injectare a pierderii la grăsimi puteți pierde în greutate grădinărit

Așadar întrebarea se pune ce tip de antrenament crezi că ți se potrivește: cardio clasic sau cel cu intervale de intensitate mare HIIT? Ce este antrenamentul de tip HIIT? High-intensity interval training adică HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

Ardere grasime de intensitate mica

Prin ce se diferențiază aceste antrenamente de cele cardio clasice, pe care le cunoaștem cu toții? Antrenamentul HIIT combină de obicei două tipuri de exerciții — antrenamentul anaerobic și de rezistență.

slăbită de cavitație keto body tone pret

Aparatele de măsurat sub forma unui ceas de fitness vă vor ajuta să vă determinați ritmul cardiac în timpul antrenamentului. Unul dintre principalele avantaje ale exercițiilor HIIT se referă la faptul că acestea îți oferă posibilitatea de a arde calorii nu doar în timpul exercițiilor, ci și după finalizarea acestora. Consumul de oxigen de după antrenament influențează considerabil numărul de calorii eliminate în ziua respectivă.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Cu cât depui mai mult efort în timpul antrenamentului HIIT, cu atât organismul tău va avea nevoie de mai mult timp, pentru a reveni la starea inițială. Astfel, în tot acest timp, destinat refacerii corpului, vei elimina calorii.

pacientcouk cum să piardă în greutate pierde grăsimea corporală și nu greutate

Mai trebuie să știi că pentru acest tip de exerciții economisești și timp pentru că sunt mai intense decât cele de tip cardio clasic, necesitând mai mult efort, însă mai puțin timp pentru efectuare. Ce este antrenamentul cardio clasic? Este o formă de exerciții cu intensitate scăzută până la intensitate mare, în funcție de tipul de exercițiu.

Deoarece organismul are nevoie de suficient oxigen pentru a efectua aceste antrenamenteste considerat un antrenament aerobic.

Care arde mai bine grăsimile: antrenamentul clasic cardio sau HIIT?

În schimb HIIT include exerciții anaerobice. Majoritatea oamenilor când aud cuvântul cardio, se gândesc la alergare, dar există o varietate de opțiuni, precum ciclism, schi, înot sau chiar exerciții cu intensitate mai mică, cum este sportul cu caiac. Nu tot cardio-ul e la fel.

creveți pentru a pierde grăsimea un truc pentru a pierde rapid grăsimea

Nu orice fel de cardio te ajută să scapi de grăsime și nu orice fel de cardio îți va devora masa musculară. Fie că înoți, mergi pe bicicletă, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculară, sprintezi sau te antrenezi în circuite — sistemul tău cardiovascular lucrează intens, chiar dacă celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite.

Care este diferența dintre exercițiile aerobice și anaerobice?

Antrenamentul HIIT este cheia! Grăsimile se dizolvă cu o viteză amețitoarecu ajutorul acestui program dovedit științific. În ceea ce privește antrenamentul de tip cardio, într-un interval de timp scurt și de mare intensitate, adică HIIT, este foarte popular printre entuziaștii de fitness. Cu toate că HIIT nu are nimic de a face cu Bounty Hunter, se poate simți că problema țesutului adipos din organism este în vizorul său. Această formă de exercițiu cardio alternează între intervale de intensitate mare cum ar fi sprintulcu intervale de intensitate scăzută cum ar fi mersul pe jos într-un ritm lent sau odihnă completă.

Exercițiile aerobice — exerciții intense, care stimulează circulația oxigenului în sânge și sunt asociate cu ritmul de respirație crescut. Exemple sunt alergarea, înotul sau ciclismul. Constau dintr-o scurtă și intensă activitate fizică, cum ar fi sprintul, unde consumul de oxigen depășește aportul său. Ulterior, corpul este condus de energia stocată în mușchi printr-un proces numit glicoliză.

Cea mai ușoară metodă de a-ți imagina diferența dintre cele două este de a te gândi la un sprint și la hiit arde mai multă grăsime maraton. Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi menținut pentru durate îndelungate de timp. Similar, toate eforturile anaerobe, printre care și ridicatul greutăților, sunt eforturi puteți simți pierderea de grăsime ce durează de la câteva secunde până pe la maxim 2 minute.

Cum poți are mai multe grăsimi? E clar că acest mit e foarte atrăgător.

pierdere în greutate de 21 de ani se schimbă dimensiunea sânului după pierderea în greutate

De ce să lucrezi din greu când o poți lua ușor și arde mai multe grăsimi? Totuși, dacă crești intensitatea și mai mult până în momentul în care treci de aerob, și revi doar cât ai nevoie pentru a-ți trage sufletul cum se spune în popor și pentru a te reface înainte de a crește iar intensitiatea, rezultatele se vor schimba seminificativ. De ce? Chiar dacă numărul de calorii arse din grăsimi în timpul antrenamentului nu va fi extrem de mare, vei continua să arzi grăsimi ore în șir după terminarea acestuia.

Și aceasta este mai exact diferența dintre antrenamentul de cardio clasic si cel de tip HIIT.

va face lupus să ți piardă în greutate mihaela bilic slabit

Când te antrenezi foarte intens hiit arde mai multă grăsime intervale scurte de timp, generezi energie în mod anaerob adică fără oxigen ajungând într-un deficit, pe care corpul tău va trebui să-l plătească înapoi după terminarea antrenamentului. Pe lângă asta, el va avea nevoie de un surplus de oxigen pentru a reface toate sistemele la starea inițială. După 12 săptămâni, un grup a participat la antrenamente HIIT regulate de 20 de minute, iar celălalt grup doar la antrenamente cardio clasice de 30 de minute, la primul grup s-a constatat o scădere semnificativă a greutății și a grăsimii viscerale din cavitatea abdominală.

Astfel, aceste constatări sugerează că antrenamentele HIIT pot ajuta oamenii să ardă mai multe calorii într-un timp mai scurt. Antrenamentul HIIT poate fi mai eficient decât alte tipuri de exerciții fizice în reducerea grăsimii abdominale.

  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • 2 Exemple de HIIT si Progresiile Necesare pentru a Arde Grasimea
  • Ardere grasime de intensitate mica Sfaturi pentru arderea grasimilor
  • Sfaturile de sănătate pierde în greutate rapid

Prin antrenamentul anaerob ridicat de greutăți, spint-uri, HIIT, etcnu numai că îți menți sau chiar dezvolți masa musculară, dar îți ridici metabolismul și arzi mai multe calorii, ore în șir după terminarea acestuia — chiar și când te uiți la televizor sau dormi. În schimb dacă te rezumi la un antrenament cardio clasic vei consuma calorii doar pe perioada efortului fizic.

De aceea, cea mai bună variantă pentru a-ți modela corpul așa cum îți dorești, este săte bazezi pe antrenamente de tip anaerob pentru cardio.