Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

Cum pierdeți procentul de grăsimi corporale

Este antrenor personal și instructor de fitness din Acest articol conține 12 referințe, care pot fi găsite în partea de jos a articolului.

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate

În acest articol: Urmărirea unui plan Schimbarea dietei Schimbarea articolelor legate de rutină Resurse Dacă doriți să vă uscați ca culturist, scopul este să ardeți grăsimi, păstrând în același timp masa musculară. Pentru a face acest lucru, trebuie să reduceți numărul de calorii pe care le consumați, astfel încât corpul dvs. Acest proces este anormal pentru culturisti, deoarece aceștia mănâncă de obicei o cantitate mare de calorii, astfel încât să poată construi mai multă masă musculară.

Dacă doriți să vă uscați ca culturist, trebuie mai întâi să vă schimbați dieta. Apoi, trebuie să vă schimbați rutina, astfel încât să ardeți mai multe calorii în fiecare zi. A calca Metoda 1 din 3: Urmărirea unui plan Determinați-vă greutatea actuală și procentul de grăsime.

Dacă vrei să arzi grăsimi, trebuie să afli care este punctul tău de plecare. Cântărește-te și măsoară procentul de grăsime corporală cu un etrier. După ce ați măsurat procentul de grăsime corporală, puteți face calcule ale grăsimii corporale care să țină cont de înălțimea și greutatea dumneavoastră.

Pierderea inch, dar nu pierde in greutate? Recompunerea corpului: Pierdeți mușchii de grăsime și câștig în același timp Unde merge grăsimea când pierdeți în greutate?

Când vă uscați, doriți să vă mențineți masa musculară în timp ce pierdeți grăsime. Aceasta înseamnă că aveți nevoie de o modalitate de a măsura dacă greutatea pe care o pierdeți provine din grăsime și nu din mușchi.

pierdere în greutate foaia de fixare a obiectivului

Calculul procentului de grăsime corporală este cel mai simplu mod de a evalua acest lucru. Există o varietate de calculatoare de grăsime corporală pe care le puteți folosi online. Trebuie doar să introduceți măsurătorile etrierului și celelalte informații solicitate, iar calculatorul vă va spune care este procentul de grăsime corporală.

bicicleta pt slabit

Acordați un obiectiv cu voi înșivă. Dacă vrei să te usuci, trebuie să fii de acord asupra unui obiectiv cu tine însuți. Acesta ar putea fi un obiectiv general, dar mulți oameni își propun un obiectiv săptămânal. Acest lucru vă permite să vă urmăriți progresul săptămânal, să faceți modificări pe parcurs și să setați un punct de finalizare suficient de uscat.

Mulți oameni își propun să piardă o jumătate de kilogram pe săptămână în timp ce se usucă. Acesta este un obiectiv rezonabil care poate fi atins prin schimbări dietetice și de stil de viață. Un obiectiv de a pierde mai mult de un kilogram pe săptămână ar necesita probabil o dietă accidentală sau alte măsuri extreme, care nu sunt sănătoase.

Calculați când ar fi trebuit să vă atingeți greutatea țintă și să lucrați înapoi. Asigurați-vă că aveți suficient timp pentru a pierde în siguranță un kilogram pe săptămână și pentru a vă atinge obiectivul. Schimbați-vă rutina și dieta dacă nu vă atingeți obiectivele.

Pierdeți grăsimea corporală, dar nu greutatea

Dacă începeți să vă uscați, nu vă fie teamă să vă schimbați programul. Dacă nu pierdeți greutatea dorită, reduceți numărul de calorii pe care le consumați, modificați ceea ce mâncați sau activați mai mult. Pentru a afla ce funcționează pentru dvs. Dacă programul dvs. Ei au adesea o bună perspectivă asupra a ceea ce puteți face pentru a vă atinge obiectivele.

Autodisciplina este importantă atunci când devii mai uscată. Încearcă să eviți tentațiile și să te ții de noua ta dietă până când îți atingi obiectivul. Numărați-vă caloriile. Trebuie să vă reduceți aportul de calorii, astfel încât să mâncați mai puține calorii decât ardeți. Notează ce mănânci în fiecare zi, precum și mărimea porției și numărul de calorii pe care le consumi.

  • CUM SĂ PIERZI UN PROCENT DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ -
  • Includeți antrenamentul pentru forță pentru a dezvolta mușchi Dacă aveți un procent de grăsime corporală mai mare decât cel recomandat, vă poate pune un risc crescut de boli de inimă și alte probleme de sănătate.
  • Pierdere în greutate dr în jaipur
  • În primul rând pierdeți grăsimea corporală Cum să pierzi grăsimea corporală (femei) | techdepo.ro
  • Procentul de grăsime corporală.

Puteți să păstrați un jurnal sau să utilizați o aplicație nutrițională precum MyFitnessPal sau SuperTracker. Puteți utiliza aceeași aplicație sau jurnal pe care îl utilizați pentru a vă urmări antrenamentele. Astfel puteți vedea dacă ardeți mai multe calorii decât mâncați. Publicitate Metoda 2 din 3: Schimbarea dietei Reduceți numărul de calorii pe care le consumați.

Când începeți să reduceți procentul de grăsime corporală, ar trebui să începeți să mâncați mai puține calorii decât ardeți în mod normal într-o zi. Acest lucru este denumit deficit caloric.

În primul rând pierdeți grăsimea corporală

Când mănânci mai puțin decât arde corpul tău, corpul tău începe să ardă grăsimi pentru a compensa diferența. Pentru o dietă uscată, încercați să consumați 10 calorii pentru fiecare kilogram de masă musculară slabă pe care o aveți.

De exemplu, dacă aveți o masă musculară slabă de de kilograme, ar trebui să mâncați doar de calorii pe zi în timp ce vă uscați. Efectuați modificări treptat.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Pe măsură ce începeți să vă reduceți grăsimea, ar trebui să reduceți treptat aportul de calorii. Acest lucru vă va ajuta să vă adaptați mental la noua cantitate de alimente pe care o veți mânca.

Pierderea procentuală a grăsimilor corporale sănătoase

De asemenea, vă va ajuta corpul să se adapteze fizic la procesarea mai puține alimente pe zi. O schimbare bruscă cum pierdeți procentul de grăsimi corporale cantității de alimente pe care le consumați vă poate afecta metabolismul și crește depozitarea grăsimilor. Prioritizează proteinele. Pe lângă reducerea numărului total de calorii, trebuie să ajustați și ceea ce mâncați.

Cu toate acestea, este, de asemenea, important să mâncați o dietă variată pentru a oferi organismului nutrienții de care are nevoie. În general, mâncați alimente slabe și încercați să vă limitați carbohidrații. Unele alimente grozave de mâncat în timp ce vă tăiați grăsimea corporală includ carnea la grătar, legumele, brânza de vaci cu conținut scăzut de grăsimi, ouăle și migdalele.

greutatea pierde sărituri

Continuă să mănânci grăsimi sănătoase. Dacă vă uscați, nu tăiați toate grăsimile. Grăsimile sănătoase, cum ar fi cele găsite în pești, semințe și nuci, sunt importante, deoarece vă ajută să vă mențineți sistemele corpului în funcțiune.

De asemenea, vă oferă energia de care aveți nevoie, cu o creștere a exercițiilor aerobice. Amintiți-vă că consumul de grăsime nu vă îngrașă automat. Conține mai multe calorii decât proteinele sau carbohidrații, dar grăsimile vă pot face să vă simțiți mai plini și mai energici decât alte componente nutriționale.

Să mă usuc ca culturist

Lăsați zahărul, alcoolul și uleiurile și grăsimile inutile. Când decideți ce să mâncați în timp ce cum pierdeți procentul de grăsimi corporale uscați, alegeți alimentele pe care le puteți consuma fără a adăuga zahăr sau uleiuri în exces. În majoritatea cazurilor, acest lucru poate fi realizat prin alegerea unei metode de gătit care nu necesită adăugarea de ulei sau zahăr, cum ar fi aburirea sau grătarul. De asemenea, trebuie să evitați alcoolul atunci când vă uscați.

Se transformă în zahăr în corpul tău și adaugă calorii goale în dieta ta. Mănâncă des. Dacă mănânci mai puține alimente decât le folosește corpul tău în fiecare zi, este o idee bună să mănânci des. Hrănirea corpului dvs. Răspândirea caloriilor pe parcursul zilei nu vă va ajuta să pierdeți mai mult în greutate. Vă va face doar să aveți mai puțină foame în timpul zilei.

Încercați să mâncați șase până la opt mese foarte mici pe zi. În mod remarcabil, acesta este același număr de mese ca și culturistii care doresc să mănânce masă. Cu toate acestea, mesele de pre-uscare vor fi mult mai mici. Unele mese ușoare pe care le puteți mânca în deplasare includ brânză de vaci, nuci, legume crude, fructe, iaurt grecesc și carne la grătar, cum ar fi pui sau somon.

arde grăsime sub burtă

Luați zilnic suplimente de vitamine și minerale. Dacă urmați o dietă hipocalorică, este posibil să nu obțineți toți nutrienții de care are nevoie corpul dumneavoastră.

Luați zilnic un supliment multivitaminic și mineral, cum ar fi fierul sau calciul. Publicitate Metoda 3 din 3: Schimbarea rutinei Verificați-vă progresul. Pe măsură ce continuați să vă uscați, trebuie să vă graficați progresul. Cântărește-te regulat și verifică-ți procentul de grăsime corporală.

Cum pierdeți grăsimea corporală

Asigurați-vă că faceți progrese rezonabile către obiectivul dvs. Monitorizarea pierderii în greutate vă va ajuta să evaluați dacă programul dvs. Faceți mai mult cardio. Dacă încercați să pierdeți grăsime, este o idee bună să faceți mai mult cardio. Acest lucru arde mai multe calorii, creând un deficit caloric mai mare. Unele exerciții excelente de cardio pe care le puteți face acasă includ genuflexiuni, burpee, mișcări de cum pierdeți procentul de grăsimi corporale, urcări pe stâncă, sărituri și sărituri de coardă.

CUM SĂ PIERZI UN PROCENT DE GRĂSIME CORPORALĂ - GRĂSIME CORPORALĂ - 2021

Bea mai multă apă. Dacă doriți să vă uscați, consumul de apă poate fi de mare ajutor. Acesta înlocuiește fluidele corporale de care aveți nevoie pentru ca sistemele dvs.

De asemenea, te face să te simți plin, ceea ce te poate ajuta să eviți foamea pe care o primești de la o dietă hipocalorică. Apa este o alegere mai bună decât băutura sportivă sau sifonul.

Totul despre măsurarea grăsimii corporale Dieta pentru scăderea în greutate prin calorii. Aportul de calorii Aportul minim de calorii Dieta pentru scăderea în greutate prin calorii. Aportul de calorii Aportul minim de calorii Care este grăsimea ta din corp. Procentul de grăsime corporală: general Pierdeți grăsimea cântând, Top 15 motive pentru care nu pierdeți în greutate pentru o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Linia de jos Multe dovezi sugerează că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot fi foarte eficiente pentru pierderea în greutate. Cu toate acestea, ca în orice dietă, oamenii încetează uneori să piardă înainte de a-și atinge greutatea dorită.

Te hidratează mai eficient și nu adaugă calorii sau zahăr în plus în dieta ta. Continuați antrenamentul de forță cu greutăți.

  1. Pierdere în greutate ka sabse aasan tarika
  2. Pierdeți scala de grăsime corporală - Cum de a calcula procentajul de grăsime corporală

În timp ce vă reduceți procentul de grăsime corporală, puteți construi în continuare masa musculară. Cu toate acestea, este mai important să vă concentrați asupra păstrării masei musculare pe care o aveți deja.

Continuați cu antrenamentul normal cu greutăți pentru a vă menține mușchii. Câștigarea masei musculare poate face dificilă determinarea dacă pierzi grăsime în timp ce devii mai uscat. Poate părea că pierzi mai puțină grăsime decât pierzi de fapt, deoarece pierzi grăsime, dar câștigi masă musculară. Trebuie să vă reevaluați IMC-ul și să determinați cât de mult grăsime ați pierdut în comparație cu masa musculară slabă. Publicitate Avertizări Încercați întotdeauna să mențineți un IMC normal, chiar și în timp ce vă uscați.

Dacă IMC-ul dvs.