Soiuri potrivite

Bilele de bumbac pierde în greutate

Stabiliți obiective rezonabile Există multe planuri de dietă și exerciții fizice, dar rata obezității în Statele Unite este în creștere.

Ce este fibra

Mai mult de două treimi dintre americani sunt supraponderali, conform Rețelei de informații privind controlul greutății. Ați încercat dietă după dietă cu un anumit succes, doar pentru a vă îngrășa înapoi atunci când ați reluat obiceiurile alimentare normale.

De data aceasta, elaborați un plan de dietă și exerciții cu care puteți trăi cu ușurință timp de o lună - și când veți vedea rezultatele, veți fi motivați să vă continuați noul stil de viață bilele de bumbac pierde în greutate. Concentrați-vă pe obiectivele dvs.

pierdere în greutate de 80 lb în 6 luni aplicatie exercitii slabit gratis

Un aspect important al unei diete de o lună și a planului de exerciții fizice este menținerea unui accent sănătos. Principalul motiv pentru care implementați acest program este să oferiți corpului dvs. În fiecare săptămână, stabiliți-vă un mic obiectiv.

stați ups eliminați grăsimea burtă pierderea în greutate cashel

O kilogramă pierdută, încă o plimbare de 15 minute, o masă mai puțin rapidă - toate sunt obiective rezonabile care duc la succesul pe termen lung în a pierde în greutate și a implementa un stil de viață sănătos. Jurnalizează-ți progresul cântărindu-te și măsurându-te în prima zi a noului tău plan.

supliment gnc pentru pierderea în greutate ghrelin și studiul pierderii în greutate

Urmăriți cu o cântărire săptămânală și remăsurați-vă brațul, pieptul, talia, șoldurile și coapsa. Documentarea progresului vă ajută să vă țineți pe drumul cel bun pe toată durata lunii.

ŞTIRILE ZILEI

Este o schimbare a stilului de viață Planul dvs. Lucrați la implementarea noului dvs. În prima săptămână a noului plan sănătos, reduceți dimensiunile porțiilor, beți opt până la 10 pahare de apă pe zi și adăugați 15 minute de exerciții cardiovasculare în fiecare zi. Programează-ți exercițiul În a doua săptămână a noului dvs. Dacă luați deja câinele la plimbare, adăugați 15 minute în plus la mers sau ridicați ritmul pentru a-i intensifica intensitatea arderii caloriilor.

În fiecare săptămână, adăugați încă 15 minute de mers pe jos, cu bicicleta sau înot la programul zilnic. O oră întreagă de mers plin de viață, de exemplu, arde de calorii, potrivit Societății Americane a Cancerului.

Beneficii de slăbire

Deoarece o lire este echivalentul a 3. Începeți să vă urmăriți caloriile Începeți să numărați calorii dacă nu pierdeți în greutate în a doua sau a treia săptămână din plan. Nu te descuraja. Consultați-vă medicul sau dieteticianul și stabiliți obiectivul caloriilor la o cantitate rezonabilă de 1.

cel mai bun supliment de băutură pentru pierderea în greutate metoda de slabit fasting

Echilibrați-vă masa conform farfuriei pentru alimentație sănătoasă a Harvard School of Public Health. O jumătate din masă trebuie să fie formată din fructe și legume verzi. Restul sfertului ar trebui să fie format din carbohidrați complecși, cum ar fi orezul brun, cerealele integrale sau cartofii dulci. Stabiliți obiective rezonabile Multe planuri de dietă eșuează, deoarece nu doriți să renunțați la alimentele preferate cu conținut ridicat de calorii.

Concentrați-vă pe obiectivele dvs.

Concentrați-vă asupra moderației în loc de eliminarea completă bucurându-vă de un mic cookie în loc de două cookie-uri mari sau de o jumătate de felie de cheesecake în loc de o bucată mare. Înlocuiți gustări și băuturi sănătoase cu conținut scăzut de calorii sau cu conținut scăzut de grăsimi pentru alimente procesate sau mai puțin hrănitoare, cum ar fi chipsuri de cartofi sau câteva pahare de vin.

Bucurați-vă de o salată, fructe proaspete, legume sau un sandviș în loc de burger și cartofi prăjiți.