Account Options

Arde fast hiit

pierderea în greutate la vârsta de 30 de ani

Send email Pregătirea la intervale mari de intensitate sau denumirea ei de stradă mai cunoscută sub denumirea de HIIT a fost până la sfârșitul anului. S-ar putea să-l auziți pe colegul tău vorbind despre faptul că face HIIT cu antrenorul lor și spunând cum le-a schimbat viața.

Recomandat

Ei bine, ce este HIIT? Lasă-mă să răspund pentru tine. Raportul de lucru la odihnă pentru un interval HIIT ar trebui să fie aproximativ 1: 2 sau 1: 3, cum arată acest lucru?

Ei bine, într-un raport de muncă de 1: 2 la repaus, ne-am face porțiunea de mare intensitate timp de 30 de secunde și am avea un minut complet 60 de secunde de repaus.

De câte ori ar trebui să fac HIIT? De ce este HIIT bun pentru pierderea în greutate? Ce arde cele mai multe calorii în 30 de minute?

pierderea de grăsime pleoapă superioară

Ei bine, există un mod cu adevărat cel mai bun pentru HIIT pentru dvs.? Raspunsul este da! Acestea fiind spuse, un exercițiu personal preferat pentru HIIT pentru cei care încep să caute să-și creeze condiționarea este Mountain Climbers, cu adevărat un bătrân, dar bunătate. De obicei, un exercițiu pierdut îndelungat poate fi bine să iei jos raftul și să-l pui la muncă.

Cel mai mare HIIT 1

Fiind un exercițiu de impact relativ scăzut, acesta implică, de asemenea, întregul corp și trăgând acel miez datorită poziționării scândurii mâinii. Exercițiul este, de asemenea, un exercițiu relativ foarte sigur, în special atunci când este făcut pe un mat, deoarece cel mai rău care se poate întâmpla este să aterizezi pe mat.

sfaturi pentru a pierde în greutate rapid și ușor

De asemenea, exercițiul este foarte scalabil, astfel încât să te îmbunătăți, poți crește cu ușurință intensitatea. Aceasta poate varia foarte mult pe baza experienței de pregătire și a condiționării actuale. Pentru un stagiar intermediar, acesta poate fi de până la de 4 ori pe săptămână în combinație cu un regim de antrenament de forță adecvat.

puteți pierde în greutate în brațe

Când te uiți la un cursant începător, acesta poate fi de aproximativ pierdere în greutate și sângerare pe săptămână.

Deși acestea sunt doar sugestii generale, unele lucruri pe care ar trebui să le iei în considerare atunci când decizi ce este potrivit pentru tine este scopul tău - este doar creșterea condiționării tale sau vrei să arzi o cantitate grea de calorii pentru a te ajuta într-un deficit caloric mai mare?

  • Este strategia sa de efort maxim și volum minim cea mai rapidă cale către creșterea musculară?
  • Несколько нетерпеливо спросил Олвин.
  • Pierderea în greutate și drojdie
  • Efectul lateral de pierdere în greutate ativan
  • La scară de agilitate pentru pierderea în greutate
  • Cea mai bună rată pentru a pierde grăsime

Evident, dacă doriți să ardeți mai multe calorii, frecvența va fi foarte importantă. Ce poate fi acest număr va varia foarte mult în funcție de capacitatea ta de recuperare de la antrenament la antrenament.

Exemplul #2: Antrenament HIIT simplu si eficient pentru la Sala sau in Aer Liber

Așa știți că ar trebui să o tonificați și apoi să creșteți în funcție de intensitate și frecvență, până când veți găsi acel loc dulce în care sunteți capabil să obțineți o cantitate bună de volum în timp ce ucideți încă cealaltă porțiune a antrenamentelor. HIIT este bun pentru a pierde în greutate datorită eficienței sale în timp.

shulman pierdere în greutate cale

Când efectuați aceste intervale de intensitate ridicată, determină creșterea ritmului cardiac și a respirației frecvența respirației dramatic, cum ar fi zburați literalmente pe acoperiș. Mai ales atunci când sunteți tăiați de timp și încercați să profitați la maxim arde fast hiit acea oră în care sunteți capabili să stabiliți o parte, aceasta va fi arma ta secretă pentru creșterea cheltuielilor dvs.

În mod ideal, în această situație, am fi capabili să vă determinăm să faceți o mișcare care să vă angajeze întregul corp.

Care sunt cele mai bune exerciții HIIT?

Atunci când este capabil să funcționeze cu eficiență și intensitate, acesta ar fi cel mai bun arzător de grăsimi. Obținerea acestor sprinturi pe piste sau alternativă de rularela soare și să obții cu arde fast hiit ritmul cardiac acolo ar fi ucigaș! Dacă tocmai începi, te vom duce pe aceste rogojini și vom arunca în genunchi să-i urcăm pe alpinisti.

  • Poate fi executat pe o banda de alergare sau în afara unui parc, pe o pistă de jogging sau în cartierul de pe stradă.
  • Spre deosebire de aerobic si cardioantrenamentul in intervale de intensitate ridicata HIIT iti permite sa arzi o gramada de calorii si grasimi corporale ore in sir dupa ce termini exercitiile.
  • Endometrioza greu de pierdut în greutate
  • Pierderea în greutate prin curățare
  • Dr quinn pierdere în greutate novi
  • Sparge pierderea de grăsime

Același lucru, același concept are ca efect ritmul cardiac și crește transpirația! Fie sau va fi la fel de eficient, în special atunci când începeți să vă lucrați în arde fast hiit și să topiți acea grăsime!

Cel mai mare HIIT 2

Genunchile înalte 20 de secunde funcționează A3. Butt Kick 20 de secunde de lucru 60 secunde de repaus Burpees 30 de secunde de lucru Alpinisti muncesc 30 de secunde 90 secunde repaus x 4 seturi Linia de jos Și acolo te duci, 10 combinații de exerciții HIIT pe care poți începe să încerci să arzi rapid caloriile și să rămâi în formă.

Dacă doriți să aflați mai multe despre arderea caloriilor și pierderea în greutate, aruncați o privire la aceste articole: Cum să arzi caloriile în mod eficient calea sănătoasă De ce te chinui să scapi de greutate și cum să o rezolvi Cât durează pentru a construi mușchi și pentru a crește pierderea de grăsime? Cum să pierzi mușchii de grăsime și să câștigi pentru a vedea rapid rezultatele Credit foto prezentat: Sergio Pedemonte prin unsplash.