De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Somn pentru studiul pierderii în greutate, Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară

puteți pierde în greutate cu ibs va ajuta corpul să mă ajute să pierd în greutate

Pagina principala Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul O greutate nesănătoasă poate afecta bunăstarea unei persoane în diferite moduri. De aceea, mulți oameni fac un efort conștient pentru a pierde excesul de greutate corporală.

cel mai bun supliment de scădere în greutate nz pierdere în greutate de 36 de ani

Dar, se dovedește că un factor ascuns - tiparele de somn - ar putea împiedica cu ușurință aceste eforturi. Un nou studiu arată că somnul neregulat și de calitate slabă poate împiedica oamenii să piardă cu greutate nedorită. Potrivit datelor pe care Institutul Național de Diabet și Boli Digestive și Rinice le-a citat, în Statele Unite, mai mult de unul din trei adulți sunt supraponderali.

Pierdeti in greutate in timpul somnului

Același lucru este valabil și pentru obezitate - mai mult de un adult din trei din SUA trăiește cu această afecțiune, care îi poate predispune la alte probleme de sănătate, inclusiv diabetul și bolile de inimă. Cu toate acestea, o greutate nesănătoasă nu este singura problemă care amenință bunăstarea oamenilor din SUA și din alte părți.

  • Pierderea în greutate neexplicată lipsa apetitului
  • Miralax pierdere în greutate pro ana
  • Pierdeti in greutate in timpul somnului
  • Pierderea în greutate îmbunătățește apneea în somn: studiu Știri
  • Pierdere în greutate dr shreveport
  • Cuvinte cheie legate de pierdere în greutate

Lipsa somnului de bună calitate provoacă, de asemenea, probleme oamenilor din întreaga lume. Deși adulții au nevoie de cel puțin 7 ore de somn neîntrerupt pe noapte pentru a se simți odihniți, mulți indivizi nu sunt în măsură să realizeze acest ideal.

Un somn insuficient, susțin studii recente, poate afecta circulația, aspectele memoriei și chiar relațiile noastre sociale.

  • Pierderea în greutate z
  • Sângerări uterine anormale și pierdere în greutate
  • Un somn slab poate împiedica pierderea în greutate, arată studiul
  • Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei
  • Câte salutări soare pentru a pierde în greutate
  • Regim alimentar slabit barbati

Acum, un studiu care apare în International Journal of Obesity a găsit o legătură între somnul insuficient sau perturbat și o altă problemă - pierderea în greutate. Rezultatele au arătat că persoanele supraponderale care nu dormeau bine au slăbit mai puțin decât colegii lor care nu aveau probleme de somn. Cercetarea provine de la Somn pentru studiul pierderii în greutate de nutriție umană a Universității Rovira i Virgili din Tarragona, Spania și alte instituții colaboratoare.

cum de a pierde în greutate rapid patinajul rulant arde burta grăsime

Jordi Salas-Salvado și colegii săi. Rezultatele cercetării actuale fac parte din acest proces în curs. În cercetarea actuală, prof. Salas-Salvadó și colegii săi au analizat datele medicale ale 1.

tipul g pierdere în greutate corporală corp subțire de brâu

Toți acești participanți erau supraponderali sau aveau obezitate la momentul inițial și aveau, de asemenea, sindrom metabolic, un grup de factori de risc pentru sănătate care includ hipertensiune arterială hipertensiune arterialăniveluri crescute de insulină hiperinsulinemietoleranță scăzută la glucoză și niveluri anormale de lipide din sânge dislipidemie. Pe tot parcursul anului, acești voluntari au participat la un program intensiv de slăbire care a inclus urmarea unei diete mediteraneene cu conținut scăzut de calorii, creșterea nivelului de activitate fizică și participarea la sesiuni de sprijin comportamental care au avut ca scop îmbunătățirea obiceiurilor și stilului de viață.

Anchetatorii au observat orice modificare a greutății corporale și a grăsimii corporale adipozitate pe tot parcursul anului. De asemenea, au monitorizat tiparele de somn raportate de participanți.

Pierderea în greutate și un somn sănătos, dublul avantaj al consumului de proteine (studiu)

La sfârșitul perioadei de studiu, prof. Salas-Salvadó și echipa au constatat că participanții care, la momentul inițial, au raportat că nu dorm în același număr de ore în fiecare noapte - un fenomen numit variabilitate ridicată a somnului - pierduseră mai puțin în greutate după un an.

În plus, rezultatele au arătat că persoanele care au avut tendința de a dormi mai puțin de 6 ore în fiecare noapte au avut o reducere mai mică a circumferinței taliei decât cele care au dormit ore.