Ar trebui să numărați macro-urile în loc de calorii? - Pierdere În Greutate

Pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii

Mitul caloriilor

Pagina principala Cum se numără macro-urile pentru a construi mușchi și a pierde grăsime Indiferent dacă credeți sau nu că sunteți un profesionist în multitasking, corpul dvs. Pentru a obține rezultatele dorite, va trebui să vă familiarizați cu macronutrienții și să aflați cum consumarea echilibrului corect vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire. Descoperiți elementele de bază ale urmăririi macro-urilor pentru creșterea musculară și pierderea de grăsime și aflați despre provocările pe care vă puteți aștepta pe parcurs.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii cum poate o femeie însărcinată să piardă în greutate

Bazele pierderii de grăsime și ale creșterii musculare Știați. Pentru a arde grăsimi și a construi mușchi în același timp, este important să înțelegem elementele de bază ale modului în care corpul uman abordează cele două tipuri diferite de masă.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii pierdere în greutate icd 1 0

Corpul tău transformă automat energia suplimentară în grăsime, pe care o stochează pentru utilizare la un moment dat viitor. În majoritatea cazurilor, corpul tău se va ține de grăsimea pe care a depozitat-o, cu excepția cazului în care încetează să obțină suficientă energie pentru a menține lucrurile în mișcare. Dacă corpul tău are o lipsă de calorii, va începe să descompună grăsimile, pe care le transformă în energie pe care o poate folosi.

  • Întrebări frecvente despre numărarea caloriilor și a macro-urilor; Greutate
  • Pierde irigarea colonului în greutate
  • T3 pierde în greutate
  • Vrei să slăbești rapid Apoi ar trebui să numeri macro-uri în loc de calorii de acum înainte!

Dacă mențineți un deficit caloric suficient de mult timp, puteți arde grăsimi și pierde în greutate. Deși consumul mai puțin de calorii poate contribui la pierderea de grăsime, consumul mai mult nu vă va ajuta neapărat să vă construiți mușchii. În schimb, câștigarea mușchilor rezultă, de obicei, dintr-o combinație de a consuma amestecul potrivit de calorii și de a vă exercita regulat.

Dacă aveți de gând să urmați metoda de a pierde în greutate, trebuie să știți la ce oră a zilei este mai bine să mâncați fructe.

Deoarece corpul dvs. Deși mulți oameni abordează pierderea de grăsime și creșterea musculară ca doi pași ulteriori, le puteți face pe amândouă în același timp dacă abordați procesul din perspectiva corectă. Echilibrând un deficit caloric rezonabil cu o rutină de antrenament cu greutăți, puteți pierde grăsime și câștiga mușchi simultan.

Urmărirea macro-urilor pentru a câștiga mușchi și a pierde grăsime Când doriți să atingeți obiective specifice de slăbire și de construire a mușchilor, trebuie să faceți mai mult decât să reduceți doar caloriile.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii pierderea în greutate cu leziuni ale gleznei

În schimb, veți dori să vă evaluați macro-urile pentru a vă asigura că obțineți echilibrul corect și că veți tăia înapoi în cele mai eficiente locuri. Pentru pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii determina echilibrul macro adecvat pentru dvs.

Este important să vă urmăriți macrocomenzile?

Introduceți sexul, vârsta, greutatea, pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii și nivelul de activitate într-un calculator TDEE, care va utiliza o formulă standard pentru a evalua numărul total de calorii pe care le ardeți într-o zi medie. Când vă selectați nivelul de activitate, asigurați-vă că țineți cont de rutina dvs.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Apoi, țineți cont de deficitul caloric pe care va trebui să îl atingeți pentru pierderea de grăsime. Când aveți nevoile zilnice de calorii în mână, le puteți converti în macro-uri.

Astăzi, metodele care monitorizează numărul pur de calorii sunt învechite. De ce?

În timp ce echilibrul macro poate varia ușor în funcție de obiectivele dvs. Conversia echilibrului macro în calorii și traducerea acestuia în produsele alimentare care vă alimentează este ușoară atunci când utilizați aplicația pentru macrocomenzi de urmărire a Lifesum. Această aplicație monitorizează macro-urile și urmărește caloriile, astfel încât să vă puteți asigura că vă atingeți obiectivele în fiecare zi.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii slabesti 5 kg intr o luna

Dacă nu cunoașteți bine macro-urile, veți găsi utile planurile de dietă ale aplicației. Cum se măsoară câștigul muscular și progresul pierderii de grăsime În timp ce lucrați spre obiectivele dvs. Asta înseamnă că nu poți pur și simplu călca pe scară pentru a determina cât de departe ești.

Bazele pierderii de grăsime și ale creșterii musculare

Pentru a vă măsura progresul mai precis, respectați o rutină obișnuită de măsurare a grăsimii corporale. Utilizați o pereche de etriere corporale pentru a efectua măsurători ale grăsimii corporale de pe aceleași cinci site-uri o dată pe săptămână și asigurați-vă că le înregistrați în scopuri de urmărire.

Întrebări frecvente despre numărarea caloriilor și a macro-urilor Dacă nu ați numărat niciodată calorii sau macrocomenzi până acum, iată un curs rapid în acesta. Dacă doriți să lucrați cu mine, este important să înțelegeți cum să numărați caloriile și macro-urile. Aceste întrebări frecvente ar trebui să răspundă la orice întrebări pe care le aveți Unele informații din această întrebare frecventă au fost adaptate de la regulile de numărare macro a prietenului meu Andy Morgan. De ce să numeri caloriile și macro-urile? Numărarea caloriilor și a macro-urilor are două funcții importante: Un instrument de conștientizare.

Pentru a ține evidența aspectului pierderii de grăsime și a creșterii mușchilor, faceți fotografii cu dvs. Faceți un punct de a purta o ținută similară, stând în aceeași locație și folosind aceleași setări de iluminare și cameră. Potriviți fiecare fotografie cu măsurătorile corespunzătoare de grăsime corporală, astfel încât să vă asigurați că sunteți pe drumul cel bun pe măsură ce săptămânile progresează.

pot să pierd grăsimea fără a număra macrocomenzii arderea grăsimilor vs zahăr

Provocări pe care le poți aștepta în ecoslim chișinău călătoriei tale Arderea grăsimilor în timp ce câștigați mușchi este cu siguranță la îndemâna dvs.

Bineînțeles, menținerea unui deficit caloric în timp ce lucrați în mod regulat necesită un plan solid și o dedicație serioasă. În primul rând, vă puteți aștepta să întâmpinați obstacole majore dacă nu utilizați o aplicație de urmărire macro pentru a vă monitoriza aportul zilnic de nutrienți și calorii.

Economisiți-vă timpul, problemele și potențialele erori care rezultă adesea din urmărirea manuală a macro-urilor și utilizați aplicația pentru a simplifica procesul.

Cum să urmăriți macro-urile

Apoi, asigurați-vă că vă monitorizați TDEE, astfel încât să puteți face toate ajustările necesare pentru aportul de calorii și echilibrul macro. Preco do eco subțire mai extenuante necesită mai multă energie, așa că nu ezitați să vă adaptați în consecință.

Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă. Cu toate acestea, dacă credeți că susținătorii "Dacă dieta dvs. Macro sau IIFYM cunoscută și sub numele de" dietă flexibilă " credeți că puteți mânca ceea ce doriți și încă pierdeți în greutate fără să numărați calorii. Conform planului nutrițional IIFYM, dacă vă veți menține obiectivele macroactive zilnice, veți consuma în mod automat mai puține calorii pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate.

Dacă echilibrul macro nu vă ajută să atingeți performanțe maxime, nu ezitați să modificați și acest lucru. În cele din urmă, rețineți că a face același antrenament în fiecare zi nu vă poate ajuta să vă construiți mușchiul la nivelul pe care doriți să îl atingeți.

Cele 7 fructe cele mai dulci și 5 cele mai savuroase: care să le aleagă?

În loc să repetați antrenamentele săptămâni la rând, amestecați rutinele de consolidare a forței cu mai multe repetări, greutate suplimentară sau mai puține pauze.

Adăugând varietate antrenamentelor, îți poți provoca corpul să facă mai mult și să câștige mușchi mai eficient. Indiferent dacă v-ați stabilit obiective ambițioase de slăbire sau intenționați să abordați procesul pe o bază mai treptată, puteți construi mușchi în timp ce ardeți grăsimi. Păstrați acest ghid la îndemână pentru a vă ajuta să vă stabiliți obiective clare, să urmăriți macro-urile și să le urmăriți pentru a vă atinge obiectivele.

  • A w o c a d o - Complicaţiile - June
  • Efectele secundare ale arzătorului de grăsime t5
  • Încercând să piardă în greutate cu ovare polichistice
  • Ar trebui să numărați macro-urile în loc de calorii? - Pierdere În Greutate