Program de instruire pentru 3 zile pe săptămână: sfaturi și trucuri

Pierderea de grăsime de 3 zile split. mese Split, pentru a pierde in greutate. Meniu pentru săptămâna, argumente pro și contra

Newest ideas

Cum se creează un program de antrenament pentru sală Cum se creează un program de antrenament pentru sală După ce ai terminat de studiat programul introductiv pentru un începător, fat burner fresno ca o întrebare logică - ce să faci? În astfel de momente, oamenii deschid internetul și fac primul set de exerciții pe care le întâlnesc.

HOW TO LOSE 15 KILOS IN 5 DAYS A SECRET MILITARY DRINK HOW TO LOSE BELLY FAT AND ELIMINATE BELLY FAT

Cu toate acestea, s-ar putea să nu li se potrivească din punct de vedere al instruirii, să fie compuse analitic sau întocmite pentru o anumită persoană. El are unele abilități și limitări, iar voi aveți și altele. Nu este dificil să creezi un program simplu și eficient pentru sala de sport.

20 de lire pierdere în greutate în 6 luni pot să pierd în greutate skateboarding

Vei fi convins de asta acum. Pasul 1 - alegeți o împărțire de antrenament Split este un mod de a distribui sarcina de antrenament în zile diferite în diferite părți ale corpului. În perioada introductivă, ai devenit mai puternic și te-ai pregătit pentru mai multă muncă.

10 lire în greutate pierdere în 6 luni pierderi de discuții de pierdere în greutate

Volumul se referă la numărul de exerciții, seturi și repetări. Întrucât ar trebui să fie exerciții într-o singură lecție, iar durata sesiunii de antrenament ar trebui să fie în termen de 60 de minute, nu puteți pur și simplu să faceți și să adăugați noi mișcări.

Abonament JimStoppani.com

Aici intervine despărțirea. Există multe scinduri diferite: două zile, trei zile, patru zile, cinci zile. S-a dovedit științific că crește masa musculară și arde grăsimi subcutanate, trebuie să-ți lucrezi grupa musculară de două ori pe săptămână calorifer. Patru sportivi profesioniști care se antrenează intens și se recuperează cu ajutorul unor preparate farmacologice.

Pentru majoritatea participanților la sală, diviziunile de două zile și de trei zile sunt în regulă. După câteva luni de a face corpul complet la un moment dat, este înțelept să începeți cu o despărțire de două zile.

Cum se creează un program de antrenament pentru sală

Exemple de antrenamente alternative: Partea superioară și inferioară - Lucrați separat corpul inferior antrenament A: picioare și abs și partea superioară antrenament B: piept, spate, umeri. Mușchii din brațe sunt stresați în mișcările de împingere și tragere. Prese și rânduri - într-o singură sesiune, ghemuiești, lucrezi mușchii pieptului și umerilor, iar în cea de-a doua, mușchii spatelui coapsei și spatelui.

După luni, puteți trece la divizii de trei zile: Presele, pierderile, picioarele sunt o variantă populară a divizării bărbaților de 3 zile.

cum reiese greutatea într o lună pierderea grăsimilor scării lui jacob

Când, odată cu trecerea la o despărțire de trei zile, crești cantitatea de exerciții fizice, transferând antrenamentul piciorului într-o zi separată. După ce ai ales despărțirea potrivită pentru tine, trebuie să îți dai seama de compoziția exercițiilor, seturilor și repetițiilor. Pasul 2 - alegeți numărul de exerciții Este rezonabil să nu faci mai mult de opt exerciții într-o singură lecție. După cum știți deja, exercițiile sunt de bază și izolate.

De bază multi-articulație sunt numite astfel, deoarece acestea afectează grupuri musculare întregi.

pierderea în greutate săpun dieta de slabit hipocalorica

De exemplu, în ghemuțe, întreaga masă a șoldurilor, a feselor și a absului funcționează, iar în presa de pe bancă, mușchii pectorali, mănunchiul frontal al mușchilor deltoizi whitney de la tlc pierde în greutate triceps.

Izolatul o singură articulație acționează asupra unui singur mușchi, implicând o articulație în lucrare. De exemplu, în extensiile picioarelor așezate, funcționează doar cvadricepsul, iar în reducerea ganterelor culcate, doar mușchii pectorali.

Pentru fiecare grup muscular trebuie să existe: mișcări de bază și izolate. Basic ar trebui să meargă pe primul loc.

pierde grăsimea brațului folosind greutăți pierde grăsime pe coaste

De exemplu, un complex pentru picioare și abdominale ar putea arăta astfel: Barbell Squats sau Leg Press Dumbbell lunges Buclele de vițel în simulator Podul gluteal Ridică picioarele în sprijin pe barele inegale Scândură După ce ați ales exercițiile, trebuie să verificați cum vi se potrivesc și apoi să treceți la alegerea unui mod de repetare setat.

Pasul 3 - alegeți numărul de seturi și repetări Există diferite intervale de reprezentare care vă permit să dezvoltați anumite calități pierderea de grăsime de 3 zile split Până la 6 repetări pe set - dezvoltați în principal forța, într-o măsură mai mică hipertrofia musculară; În intervalul - mai multă hipertrofie, mai puțină rezistență și rezistență; De la 12 și mai mult - mai multă rezistență, mai puțin hipertrofie.

cum de a pierde grăsimea pierderea în greutate a grăsimilor sănătoase

Majoritatea experților sunt de acord că un interval de rep este potrivit pentru creșterea mușchilor și pierderea de grăsime, dar pot exista excepții. Exercițiile de bază necesită o bună coordonare și rezistență, de aceea trebuie puse pe primul loc și făcute în mai puține repetări - pe set, când mișcările cu o singură articulație pot fi efectuate fără risc în mai multe repetări - Cu cât faceți mai multe repetări, cu atât sunt mai puține seturi: 5 seturi pentru repetări, 4 pentru repetări, 3 pentru repetări.

Memo pentru începători

Adăugați un mod de repetare setat la lecția noastră și obțineți antrenamentul nr. Următorul pas este construirea programului. Deoarece avem deja un complex pentru picioare și abdominale, vom face un complex pentru partea superioară a corpului. Exerciții cu mai multe articulații pentru spate pierderea de grăsime de 3 zile split trageri orizontale la talie și tracțiuni verticale la piept, pentru piept - prese orizontale și împingătoare, pentru umeri - prese verticale.

Cum se creează un program de antrenament pentru sală

Ca accesoriu, putem lua diluții și adducția mâinilor, iar pentru spate putem folosi un deadlift cu o mână. Antrenamentul nr. De exemplu, bărbații pot ignora puntea gluteală.