Ghidul dvs. de pornire rapidă pentru a pierde 55 de kilograme

Pierde greutatea rapidă apoi mențineți. SPUNE RĂMAS BUN EFECTULUI YO-YO! 5 MODALITĂȚI DE A PIERDE ÎN GREUTATE ÎN MOD EFICIENT

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Exerciții de pierdere în greutate rapidă pentru începători și profesioniști Nu trebuie să vă omorâți în sala de gimnastică în fiecare zi pentru a pierde în greutate. Există rutine de exerciții ușoare pentru pierderea rapidă în greutate care funcționează la fel de bine.

De fapt, uneori funcționează mai bine. Deci, inainte de a incerca CrossFit, sa te alaturi unei clase de hardcore boot boot, sau sa te inregistrezi pentru programul HIIT de la gimnastica locala, sa afli cat de rapid exercitiile de pierdere in greutate pot accelera pierderea in greutate si apoi incorporeaza una din aceste rutine usor in programul tau.

Ușor de exerciții pentru a pierde greutate rapid Pentru a pierde in greutate, trebuie sa creati un deficit specific de calorii. De exemplu, poate doriți să ajungeți la un deficit de de calorii în fiecare zi pentru a pierde o lire pe săptămână.

Cum să slăbești 9 kg într-o lună

Sau puteți seta un obiectiv pentru a ajunge la un deficit zilnic de de calorii pentru a pierde 2 kilograme pe săptămână. În orice caz, trebuie să controlați numărul de calorii pe care le consumați și să ardeți mai multe calorii cu mișcare pentru a vă atinge ținta. Mulți diete încep un plan intens de antrenament pentru a subțiri.

Dar uneori e mai bine să faci exerciții ușoare pierde greutatea rapidă apoi mențineți a pierde rapid greutatea. Există patru moduri în care un exercițiu ușor vă poate ajuta să faceți mai jos: Îmbunătățiți mișcarea zilnică fără exerciții.

🍀 -10% din greutatea ta în 3 săptămâini cu dietoterapia oloproteică - Eu stiu TV

Ușor de antrenament sunt concepute pentru a crește ritmul cardiac pentru a arde caloriidar ele nu ar trebui să vă poarte jos. Deci, nu simțiți nevoia de a lua un pui de somn sau de a sta pe canapea toată ziua după ce ați făcut un antrenament.

Fitness este o modalitate rapidă de a pierde în greutate!

Acest lucru vă ajută să rămâneți activi pe tot parcursul zilei și să creșteți numărul de calorii pe care le ardeți de la NEAT. Exerseaza in fiecare zi.

pierde greutatea rapidă apoi mențineți

Când faceți antrenamente ușoareputeți exercita în fiecare zi. Exercițiul greu, pe de altă parte, necesită o zi de recuperare după sesiune. Când lucrați zilnic în loc de zile pe săptămânăputeți să ardeți mai multe calorii din exercițiu.

2 rutine ușor de antrenament pentru a pierde rapid greutate

Mențineți un program de exerciții consecvent. Chiar dacă exercițiile intense sunt eficiente pentru scăderea în greutateantrenamentele grele vă pun corpul într-un risc mai mare de rănire și arsură.

pierde greutatea rapidă apoi mențineți

Și nu este posibil să arzi suficiente calorii pentru pierderea în greutate în timp ce vă recuperați pe canapea. Ușor de antrenament sunt de obicei mai sigure pentru corpul dumneavoastră și vă pot permite să fiți mai consecvenți, de la săptămână la săptămână și de la o lună la alta. Mențineți nivelul de foame constant. Antrenamentele grele măresc adesea nivelurile de foame. Și, uneori, vă crește chiar și simțul dreptului la hrană.

De exemplu, s-ar putea să simțiți că meritați o masă cu calorii înalte sau tratați după exerciții grele deoarece ați câștigat-o cu efortul dumneavoastră. Dar antrenamentele ușoare sunt mai puțin susceptibile de a vă lăsa de foame. Rezultatul este că puteți mânca mai puțin cu un program de fitness ușor.

pierde greutatea rapidă apoi mențineți

Dacă sunteți suficient de sănătos pentru o activitate viguroasă, antrenamentele grele sunt bune pentru corpul dumneavoastră. Exercițiile de intensitate ridicată ajută la construirea musculaturii și arderea grăsimilor. Dar antrenamentele ușoare pot accelera și pierderea în greutate.

2 rutine ușor de exerciții pentru a pierde rapid greutate

Alegeți un plan de fitness bazat pe nivelul dvs. Routina ușoară de exerciții pentru începători Acest plan funcționează bine pentru persoanele care nu exercită deloc.

pierde greutatea rapidă apoi mențineți

Exercițiile ușoare vă vor zdruncina metabolismul din modul leneș și îl veți mișca din nou. Dar pentru a face acest plan de lucru, trebuie să vă mențineți antrenamentele scurte și ușor de gestionat.

În felul acesta, nu ai niciodată o scuză pentru a sări peste o sesiune. Pentru acest plan, vei exersa de ori pe zi, dar fiecare antrenament nu va dura mult.

pierde greutatea rapidă apoi mențineți

Nu aveți nevoie să schimbați hainele, probabil că pierde greutatea în 15 zile rapid veți deveni prea transpirați și nu aveți nevoie de echipament suplimentar. Antrenamentul arată astfel: 7 minute de lunges ușor și ușor împinge up-uri 7 minute plimbare rapidă Pierde greutatea rapidă apoi mențineți face acest antrenament la un parc local, la biroul dvs.

Setați mementouri pe telefonul smartphone pentru a vă reaminti să finalizați sesiunile. Sau mai bine, recrutați un prieten care să vă țină răspunzător.

pierde greutatea rapidă apoi mențineți

Aveți nevoie de mai multă provocare? Schimbați scările în picioare pentru a vă plimba. Dacă sunteți la locul de muncă, urcați scările biroului, faceți lunges pe aterizare și împingeți-vă de perete.

De ce funcționează acest plan de fitness ușor: Durata antrenamentului ușurează tolerarea și este mult mai probabil să rămânem la plan. Și chiar dacă antrenamentele sunt scurte, încă mai arzi calorii substanțiale într-o perioadă scurtă de timp. Realizat corect de trei ori pe zi, puteți arde până la - de calorii. Dacă faceți acest antrenament ușor în jurul mesei, probabil veți scurta și timpul petrecut în timpul mesei, ceea ce vă va ajuta să scădea cantitatea de alimente pe care o consumați.

Distribuiți pe Twitter fot. Cu toate acestea, bucuria noastră poate fi prematură. Multe diete se termină cu efectul yo-yo. Acesta este cunoscut sub denumirea de fluctuații alternative ale greutății corporale- pierderea în greutate, apoi creșterea în greutate. Din fericire, dieteticianul cunoaște modalități eficiente de evitare a efectului to-yo.

Routina ușoară de exerciții pentru exerciții obișnuiți Acest plan funcționează pentru persoanele care deja fac exerciții fizice. Scopul acestui plan este de a vă smulge corpul din rutina obișnuită pentru o pierdere mai rapidă în greutate. Veți face acest lucru adăugând mai multă activitate în ziua dvs. Antrenamentul dvs. Dacă lucrați dimineața, adăugați o plimbare plină de seară la programul dvs.