Revista care te menține sănătos

Îndepărtați grăsimea saturată din corp

Conținutul

    Grasimea din alimente Problemele de sanatate asociate grasimii din alimente sunt afectiunile metabolice precum diabet, guta si cresterea nivelului colesterolului.

    îndepărtați grăsimea saturată din corp

    Riscul de hipertensiune, infarct miocardic, accident vascular, arterioscleroza, tromboza si boli articulare creste semnificativ odata cu cresterea in greutate. Cei care doresc sa slabeasca au de ales: fie consuma mai putina hrana decat energia consumata, fie cresc consumul de energie prin sport sau activitate fizica.

    Necesarul de energie al organismului este acoperit zilnic aproape exclusiv de carbohidrati.

    îndepărtați grăsimea saturată din corp

    Abia atunci cand cantitatea de energie asimilata prin hrana nu este suficienta, incep si arderile depozitelor de grasimi. De ce este necesara grasimea?

    Unele grasimi trebuie asimilate prin hrana deoarece organismul nu le poate produce. Acestia sunt asa-numitii acizi grasi esentiali.

    îndepărtați grăsimea saturată din corp

    Grasimile joaca un rol de transport si diluant pentru vitaminele liposolubile precum Îndepărtați grăsimea saturată din corp, D, E si K. Grasimea stocheaza energie pentru solicitarile deosebite. Nu toate grasimile sunt la fel.

    îndepărtați grăsimea saturată din corp

    Grasimea este formata din diferiti acizi grasi. In functie de structura chimica, grasimile se impart in grasimi saturate si grasimi nesaturate.

    Grasimile saturate se regasesc cu precadere in produsele de origine animala, iar cele nesaturate in uleiurile vegetale.

    îndepărtați grăsimea saturată din corp

    Care ar trebui sa fie alcatuirea grasimilor? Acizii grasi saturati din carne, oua, lapte sau branza trebuie sa fie maxim o treime din ratia zilnica de grasimi si doua cel putin doua treimi sa fie constituite de acizi grasi nesaturati din ulei de masline, ulei de rapita, peste, nuci, avocado, ulei de semite de in, ulei de canepa, ulei de susan, etc. Sfaturi pentru alimentatie: Hraniti-va cu produse sarace in grasime Evitati grasimile nesanatoase: ulei rafinat, margarina, prajeli, lacate nedegresate, carne grasa, Evitati prajirea in ulei.

    Îndepărtați grăsimea saturată din corp Când scade grăsimea din corp popsugar arde grăsime Combinând aceste produse între ele, puteți găti mâncăruri delicioase care vă vor ajuta să îndepărtați grăsimea din abdomen și veți pierde greutatea acasă. Meniu pentru a scăpa de grăsime În plus față de includerea în alimentația alimentelor recomandate, trebuie să respectați și principiile nutriției fracționare - mâncați alimente în porții mici, la fiecare ore. Acestia se gasesc in uleiul de sofranel, de soia, de floarea-soarelui, de nuca sau de porumb.

    Optati pentru pregatirea alimentelor prin fierbere, coacere, pregatirea la abur, la cuptor sau la gratar Indepartati grasimea evidenta de pe carne atunci cand pregatiti supe si sosuri Dressing-urile pentru salata ar trebui pregatite cu iaurt in loc de ulei Atentie la grasimile ascunde din mezeluri si alimente dulci Evitati grasimile evidente precum maioneza, smantana si slanina Consmati grasimi sanatoase peste oceanic, nuci, avocado, migdale, uleiuri vegetale presate la rece de canepa, seminte de in sau masline dar si acestea in cantitati moderate Asigurati-va o alimentatie sanatoasa si echilibrata, compusa din grasimi sanatoase, cereale integrale, legume si zarzavaturi, fructe proaspete.

    Articole similare.

    Grasimile saturate vs grasimile nesaturate Îndepărtați grăsimea saturată din corp Adresa de e-mail a destinatarului X Corpul uman are nevoie atat de grasimi saturate, cat si de grasimi nesaturate pentru a ramane sanatos. Grasimile nesaturate sunt clasificate, la randul lor, in doua tipuri: grasimi mononesaturate si grasimi polisaturate. Grăsimi vegetale VS grăsimi animale. Ce este mai util?