7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi. Ce sunt macros?

Raportul dintre proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate - cum se calculează în funcție de formule. Există contraindicații, consultați un medic. Obținem proteine, grăsimi și carbohidrați în fiecare zi cu alimente și toate acestea sunt vitale pentru noi. Aceste substanțe sunt conținute în cantități practic în orice produs alimentar și se numesc macronutrienți. Și de ce avem nevoie de ele? Care sunt proteinele, grăsimile și carbohidrații? Proteina este un material de construcție pentru toate celulele corpului.

Acestea sunt compuse din aminoacizi, care sunt împărțiți în nenăscut și neînlocuiți.

5 modalități de a reduce procentajul de grăsimi

Înlocuibile pot fi sintetizate în corpul uman, de neînlocuit ajunge acolo exclusiv ca parte a alimentelor. Proteinele sunt necesare pentru creșterea, dezvoltarea și, în general, pentru orice proces fiziologic; în același timp, ele sunt complet sigure în ceea ce privește acumularea posibilă excesul de greutate. Grăsimi - sunt compuse din acizi grași, care sunt împărțiți în saturați, mononesaturați și polinesaturați.

macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi

Astăzi, toată lumea cunoaște acizii omega-3 și omega-6 care aparțin grupului de polinesaturați și capabili să scadă nivelul de colesterol. Grăsimile sunt, de asemenea, necesare pentru absorbția vitaminelor, sinteza unui număr de hormoni, funcționarea normală a multor sisteme corporale.

Acestea sunt conținute în produsele alimentare atât de origine animală carne, pește, produse lactatecât și vegetale nuci, semințe, uleiuri vegetale. Excesul de adaos de grăsimi este o modalitate de a pierde armonia.

Carbohidrații sunt principala sursă de energie. Ele sunt simple glucoză, sucroză și altele și complexe fibre, glicogen. Degradarea carbohidraților dă energie organismului, porțiunea necheltuită din care poate fi transformată depozite grase.

Principalele surse de carbohidrați sunt legumele, fructele, cerealele, dulciurile. Macronutrienți și calorii Pentru a-și păstra sănătatea și greutatea corporală constantă, trebuie să existe un anumit raport al acestor nutrienți în dieta unui adult.

Intrarea sistem digestivproteinele, grăsimile și carbohidrații se descompun prin eliberarea energiei necesare macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi implementarea proceselor de viață. Energia produsă este măsurată în kilocalorii kcaladesea numite calorii pentru scurt.

Valoarea energetică a macronutrienților nu este aceeași.

macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi

Consumul caloric și raportul macronutrient pentru pierderea în greutate Greutatea unei persoane depinde de cât de multe calorii intră în organism și cât de mult este consumat. Dacă aceste cantități sunt aproximativ egale, masa rămâne stabilă. Dacă sunt consumate mai multe calorii decât cele consumate, energia este stocată "în rezervă" sub formă de depozite de grăsimi. În consecință, pentru a pierde în greutate, trebuie să cheltuiți mai multe calorii decât consumați cu alimente.

Pentru a calcula conținutul caloric zilnic al alimentației și a calcula cantitățile necesare de proteine, grăsimi și carbohidrați, utilizați o serie de formule simple. Încearcă să faci calcule pentru tine folosind aceste formule și exemple.

În primul rând trebuie să calculați rata metabolică bazală.

De exemplu, o femeie de 30 de ani cu o înălțime de cm și o greutate de 65 kg. Să presupunem că femeia noastră lucrează într-un birou, în esență, aceasta este o slujbă sedentară pe care o duce la transport.

Bju ca o componentă a pierderii eficiente în greutate. Considerăm conținutul de calorii al dietei Formula pentru calcularea bju pentru pierderea în greutate. Considerăm conținutul de calorii al dietei Pentru cei care au uitat: macronutrienții sunt substanțe organice care sunt direct implicate în viața corpului - acestea sunt proteine, grăsimi și carbohidrați. Să ne amintim încă o dată cum să calculăm corect rata BZHU pentru tine.

Cu toate pierderea în greutate în timp ce în menopauză, face gospodărie, îi place să meargă la cumpărături și, uneori, se macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi într-un club de fitness.

Aceasta înseamnă că coeficientul său de activitate este de 1. Acum trebuie să stabiliți rata zilnică consumul de calorii conform formulei: Metabolismul bazal x coeficient de activitate.

Scăpând kcal de figura rezultată, obținem numărul de calorii pe care trebuie să-l consumăm pentru a pierde în greutate. În aceste calcule este foarte important să ne amintim că calorii zilnice Dieta pentru femei nu trebuie să fie sub kcal.

Calorii mai mici decât această cifră vor afecta negativ sănătatea.

Dacă eroina noastră ar fi preferat să mănânce și micul dejun, i-ar fi fost simplu să mute ouăle, branza de vaci și câteva roșii dimineața. De ce sunt importante calculele în dieta ketogenică? Dieta ketogenică a apărut ca o alternativă terapeutică pentru tratarea copiilor bolnavi de epilepsie intractabilă.

Păstrarea de calorii în coridor, veți pierde în continuare greutate. Și, pierde grăsime albă sfârșit, calculul cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați.

Și calculăm proporția pe care ar trebui să o ia, având în vedere limita superioară și inferioară a coridorului caloric.

How to Lose Fat and Build Muscle Simultaneously

Desigur, acesta este un calcul aproximativ și aceste cantități nu trebuie respectate cu o precizie de o zecime dintr-o unitate. Un alt obstacol în calea scăderii în greutate Sperăm că ați ajuns cu succes la sfârșitul calculelor și acum aveți o foaie de numere în fața dvs.

Și cum să reușești?

Aici începe următorul lot de dificultăți. Nu există aproape niciun tip de hrană în lume care să conțină numai proteine, doar grăsimi sau doar carbohidrați - toate produsele sunt amestecate, cu o predominanță a anumitor compuși. Deci, de grame de carne nu echivalează cu de grame de proteine. Și încercând să vă aduceți dieta în armonie perfectă cu rezultatele exercițiilor dvs.

macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi

Toate macronutrienții de bază trebuie să fie prezenți în rația zilnică a unei persoane. Eșecul sau restricționarea severă a unora dintre ele va afecta negativ sănătatea și bunăstarea. Pe de altă parte, fiecare persoană este individuală, iar nevoia de anumite substanțe poate fi, de asemenea, diferită. Numărătoarea cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați este doar una din multele moduri de a obține slimitate și sănătate. Dar, în același timp, unul dintre cele mai dificil de efectuat.

Deci, nu este necesar să o urmăriți cu strictețe.

Raportul de grăsime corporală la pierderea în greutate

Veți obține rezultate mai puțin dacă consumați doar o dietă variată, încercând să consumați mai puțin grăsimi animale și dulciuri. Și puteți petrece timpul eliberat de calcule complicate, cu un beneficiu mai mare: în primul rând - pentru a vizita sala de gimnastică, apoi - pentru a vă actualiza dulapul Da, în zilele noastre grăsimea nu este foarte mult la modă, ci să piardă în greutate cu mintea și cu beneficii pentru sănătate este complet!

Cum se face cu o alimentație adecvată și echilibrul în utilizarea grăsimilor, a proteinelor și a carbohidraților - citiți în acest articol. Trei componente ca bază pentru nutriție Triada de proteine, carbohidrati si grasimi precum si oligoelemente si vitamine alcatuiesc baza nutritiva necesara pentru vitalitatea umana.

Pentru un organism, proteinele, grăsimile și carbohidrații au aceeași importanță, toți participă la menținerea sănătății umane, complementându-se reciproc. Produsele lactate, ouăle și cerealele sunt, de asemenea, bogate în proteine.

  1. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  2. Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase | techdepo.ro
  3. ✽ Calculul macronutrienților în dieta ketogenică: proba practică ✽
  4. Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele?
  5. Pierderea în greutate Vedeți acum 5 strategii care au o rată mare de succes în ceea ce privește pierderea în greutate și reducerea grăsimii.
  6. Piercing care vă ajută să pierdeți în greutate

O cantitate normală de grăsime corporală este pur și simplu necesară organismului, deoarece grăsimile îndeplinesc multe funcții utile: conservarea căldurii, protecția organelor interne, absorbția vitaminelor din intestine, o treabă bună ficatului și vezicii biliare etc.

Obținem grăsimi din ambele produse de origine animală și vegetală.

macronutrienți procentajul pentru pierderea de grăsimi

Acestea sunt uleiuri vegetale, uleiuri de pește, precum și grăsimi care se găsesc în ouă, produse lactate și alte produse. Există carbohidrați simpli și complexi. Carbohidrații simpli sau rapizi se găsesc în alimentele dulci și dulci. Principala lor sursă este zahărul. Carbohidrații complicați sau de lungă durată se găsesc în principal în cereale, legume și cereale.

Ei saturat corpul, dau un sentiment de satietate si energie mult timp, asa ca cerealele notabile de mic dejun au fost mult timp considerate o sursa de rezistenta. Supraponderali - de cine sunt responsabili?

Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Dacă o persoană are o greutate excesivă, mulți oameni cred că consumă multă grăsime, dar acest lucru este departe de a fi cazul. În problema excesului de greutate joacă un rol mai mulți factori. Aceasta și prezența bolii, stresului, geneticii, imaginea sedentară viata, modificari hormonale in organism sau efecte secundare de la anumite medicamente.