sfaturi Avertismente

Kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate

Pagina principala Pierde în greutate: cum sunt calculate caloriile?

Cât de kj pe zi când pierzi în greutate

Cu toții am auzit de tine și mulți chiar se tem de tine. În timp ce cineva ar trebui să consume cât mai mulți dintre ei atunci când construiți mușchi, atunci când pierdeți în greutate, aceștia sunt încruntați și trebuie evitați. Dar v-ați întrebat vreodată cum sunt acestea determinate de fapt? Caloriile sunt cum pierdeți grăsimea bum mai mult decât un cuvânt care descrie alimentele care ne îngrașă rapid sau nu.

Fiecare aliment are o anumită cantitate de energie pe care o poate furniza corpului nostru uman. Această cantitate de energie este adesea dată ca putere calorică și trebuie să fie acum afișată clar pe fiecare aliment vândut.

  1. Sus Ecuatia care poate fi aplicata pentru scaderea in greutate se bazeaza pe faptul ca jumatate de kilogram de grasime este acumulat in urma consumului a de calorii.
  2. Trebuie să aveți un obiectiv clar și realist Cea mai frecventă greșeală pe care o are un începător este că nu are niciun scop.
  3. Pierderea în greutate biologie
  4. Câtă greutate poți pierde în 40 de zile?

Caloriile pe care le găsim pe ambalajele alimentelor noastre în supermarket sunt întotdeauna date în kilocalorii kcal. În timp ce o calorie este egală cu o calorie, o kilocalorie este de până la de calorii. O kilocalorie este exact cantitatea de energie necesară pentru a încălzi temperatura unui kilogram de apă cu un grad Celsius și o calorie din energia necesară pentru a încălzi un gram de apă.

Arderea caloriilor Cantitatea de energie dintr-un produs alimentar sau băutură este măsurată în calorii. Când mâncăm și bem mai multe calorii decât consumăm, corpul nostru stochează excesul ca grăsime corporală.

Acest nume înseamnă kilojoule și este pur și simplu unitatea metrică pentru calorii sau energie. O kilocalorie este echivalentă cu 4.

kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate

Dar nu mă întrebați acum de ce oamenii de știință au considerat absolut necesar să fie necesară și specificarea cantității de energie dintr-o unitate de lungime. Este probabil unul dintre îndemnurile tipice ale cercetătorilor și oamenilor de știință de a calcula totul de două ori și de trei ori. Pentru a face acest lucru, mâncarea a fost plasată într-un recipient sigilat înconjurat de apă - un dispozitiv cunoscut și sub numele de calorimetru bombă.

kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate

Apoi mâncarea a fost complet arsă și a fost măsurată creșterea temperaturii apei. Cu toate acestea, deoarece această metodă este relativ greoaie, impracticabilă și, nu în kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate rând, risipitoare, ea a fost înlocuită acum cu un alt concept. În prezent, Legea privind etichetarea și educația nutrițională din NLEA stabilește ce informații trebuie incluse pe ambalajul alimentelor noastre. Se presupune că conținutul de calorii de pe etichetă este determinat direct din componentele alimentare.

În zilele noastre, cea mai mare parte a numărului de calorii din alimentele noastre este determinată de o estimare indirectă a cantității de energie - așa-numitul sistem Atwater.

kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate

Nu se mai ard alimente și nu se efectuează alte experimente fizice. Măsurați doar conținutul de macronutrienți al alimentelor respective și apoi determinați conținutul de energie din acesta.

Cât de kj pe zi când pierzi în greutate Confidențialitate și module cookie Acest site folosește cookie-uri. Continuând, sunteți de acord cu utilizarea lor. Aflați mai multe, inclusiv cum să controlați cookie-urile. De ce se crede în general că yoga este bună pentru pierderea în greutate? Opțiuni de luat masa.

Macronutrienții sunt proteine, carbohidrați, grăsimi și alcool. Cu toate acestea, deoarece carbohidrații conțin adesea fibre pe care organismul nu le poate digera și utiliza, conținutul de fibre este scăzut din cantitatea totală de carbohidrați înainte de calcularea caloriilor. Deoarece grăsimea aduce mai multă energie decât ceilalți nutrienți, alimentele grase sunt, de asemenea, mai bogate în calorii decât alimentele cu carbohidrați sau proteine.

kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate

Cu toate acestea, grăsimile nu sunt neapărat rele dacă vrei să slăbești, deoarece acizii grași nesaturați pot contribui în special la reducerea procentului de grăsime corporală, în timp ce carbohidrații cu lanț scurt sunt adesea mai puțin potriviți pentru a pierde în greutate, în ciuda echilibrului caloric mai scăzut, deoarece acestea încurcă nivelul insulinei. Poate că acum înțelegeți de ce alimentele bogate în fibre sunt extrem de sănătoase și utile pentru a pierde în greutate.

Nu numai că sunt foarte sățioși, dar reduc și cantitatea de energie pe care corpul nostru o absoarbe din alimente.

kilojoules pe zi pentru a pierde în greutate

Atât de mulți carbohidrați nu trebuie neapărat să fie răi, atât timp cât sunt fie fibre, fie carbohidrați complecși.