Peste 40 de sfaturi pentru pierderea in greutate

Goluri inteligente de pierdere în greutate

Având o muscatura de a mânca la fiecare trei până la patru ore așa cum recomandă dieteticienii înregistrați vă va lăsa să vă simțiți clar, mulțumiți și mai probabil să faceți alegeri alimentare inteligente. Dar, cât de utile este ca snacking-ul poate fi pentru pierderea în greutate, este de asemenea ușor să exagerați, iar greșelile pe care nu le-ați putea da nici măcar seama că ați reușit să vă împiedicați să atingeți obiectivele.

Fără diete

Dacă doriți să utilizați snacking pentru a vă ajuta să piardă în greutate, este mai important să recunoașteți că pierderea în greutate este diferită pentru toată lumea. Dacă aveți o istorie a unei disfuncții alimentare, vă recomandăm să discutați cu medicul înainte de a vă schimba oricare dintre obiceiurile alimentare, chiar dacă este vorba doar de felul în care faceți gustări.

Rețineți, de asemenea, că obiceiurile dvs. Exercițiul, nivelurile de stres, obiceiurile de somn și problemele de sănătate pot face procesul foarte diferit de la persoană la persoană; atingeți obiectivele într-un mod care vă este sănătoasă. Dacă doriți să utilizați snacking pentru a vă ajuta să rămâneți pe drumul cel bun cu obiectivele dvs.

E posibil să nu crezi că faci

Mănânci prea mult din ceva pentru că este "sănătos". Alimente cum ar fi nuci, crudită, semințe, brânză și fructe uscate sunt toate considerate gustări sănătoase, dar dacă le consumi prea multe, calorii, sodiu și zaharuri se vor depozita la fel cum ar face cu o gustare nesănătoasă.

Vrei să fii unul dintre ei?

Dar nu sunt doar acele gustări sănătoase cu înaltă calorie, cu care trebuie să fiți atenți. Pine explică faptul că este posibil să exagerăm orice, chiar și o legume cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi broccoli. În loc să consumați în mod liber oricare din aceste feluri de gustări, încercați să le distribuiți în timpul pregătirii mesei de duminică-noapte pentru a vă satisface bugetul zilnic de calorii. În acest fel, când apucați unul dintre pachetele de gustări, știți că consumați doar cantitatea potrivită.

Cum să slăbești dacă ai peste 40 de ani - Doza de Sănătate

Alegi gustări organice pentru că crezi că sunt mai sănătoase. Ceea ce inseamna ca deseori anumite îndepărtarea pierderilor de grăsime par mai sanatoase decat altele deoarece sunt etichetate "ecologic" sau "fara gluten". Dar doar pentru ca un aliment are una goluri inteligente de pierdere în greutate aceste etichete sanatoase aparente nu inseamna ca esti liber sa mănâncă cât de mult îți place.

În multe cazuri, aceste alimente au la fel de mult ca adaos de zahăr, calorii și sodiu ca alimente neorganice sau în mod similar neetichetate.

Practic, oricare gustare atingeți, organică sau nu, nu uitați să vă bucurați cu moderatie.

Prinde valul

Mănânci ceva care nu te va satisface. Dacă găsiți că vă suprasolicitați în mod constant aceste gustări mai sănătoase, poate doriți să vă reconsiderați modul în care ați pus mâncarea împreună.

  • De Monica StanLuni, 02 maiNu există femeie care să nu fi trecut cel puțin o dată printr-o dietă.
  • Pierderea în greutate cusn uri

Împreună, acești trei substanțe nutritive vă ajută să vă îngrijorați, focalizați și energizați, așa că încercați să ajungeți la gustări care conțin acest echilibru. De exemplu, Pine îi place să împerecheze o bucată de pietre cu ceva ca o bucată de fructe sau o mână de fructe cu coajă lemnoasă, ca o farfurie mai sănătosă.

Pierdere în greutate pentru femei peste 40 de ani

Întotdeauna poți lua o pauză de gustare … chiar și când nu ești foarte foame. Pine explică faptul că unii oameni gustă din obicei, mai degrabă decât foame. Pe de altă parte, dacă vă simțiți foame înaintea timpului gustat, goluri inteligente de pierdere în greutate chiar atunci. Nu așteptați până când veți avea de foame să aveți niște mâncare, altfel s-ar putea să vă mâncați mai mult decât v-ați dorit.

Gustați direct din geantă.

goluri inteligente de pierdere în greutate

Când ajungeți liber într-o pungă de fructe cu coajă lemnoasă, este mai greu să urmăriți cât de mulți ați mâncat și, conform unui studiu realizat în de la Universitatea Cornell, cu cât vasul de snacking este mai mare, cu atât veți fi mai înclinați să mânca. Dacă aceasta este o problemă pentru dvs.

Chiar luați în considerare să faceți o grămadă de pachete de gustări recomandate pentru birou, în timpul pregătirii mesei săptămânale.

goluri inteligente de pierdere în greutate

Gustarea dvs. În general, doriți să vă asigurați că sunteți alimentat pentru un antrenament, fie cu ajutorul unei gustări pre- sau postworkout.

goluri inteligente de pierdere în greutate

Aceste gustări vă vor oferi energia de care aveți nevoie pentru a face acest lucru prin antrenament și nutrienții necesari pentru a vă recupera complet după aceea.

Vrei doar să fii atent că nu îi faci prea mari. Majoritatea dieteticienilor recomandă să mănânci ceva în gama de până la de calorii, mai ales pentru antrenamentele cu intensitate mai mică, dar, din nou, aceasta va varia în funcție de nivelul dumneavoastră de foame.

Fresh articles

Mănâncă ceea ce ți se potrivește corpului tău. Sau nu împachetează nutrienții potriviți.

goluri inteligente de pierdere în greutate

Nu este vorba numai de calorii pe care ar trebui să le luați în considerare cu gustări postworkout. Combinația de nutrienți se va schimba și cu fiecare antrenament diferit. Înainte sau după cardio, veți dori să mâncați un raport mai mare de carbohidrați cu proteine, deoarece carbohidrații vă oferă energie și vă ajută să restaurați magazinele de glicogen pe care le-ați consumat.