5 mituri despre pierderea în greutate, dezamăgite

Dr lisa bell pierdere în greutate. Cum să pierdeți în greutate - Alte

Pagina principala 5 mituri despre pierderea în greutate, dezamăgite Nimeni nu face slăbire ca Regina George. Adică, haide, îți amintești dieta cu carbohidrați și cum nu putea merge la Taco Bell?

Sau când a plecat pe South Beach Fat Flush? A, și cum ar putea cineva să uite ideea de geniu care era barurile Kalteen? Am râs, ne-am înghesuit și ne-am spus că nu vom bea niciodată doar cocktail de suc de afine timp de 72 de ore în numele pierderii a trei kilograme.

"Am oprit diabetul în urmele lui"

Dar să fim reali, am auzit și am crezut câteva teorii destul de interesante despre cum să slăbim noi înșine și multe dintre ele nu sunt adevărate. Consultați aceste cinci mituri despre pierderea în greutate care sunt pe cale să fie dezmembrate!

  • Carmen Mavrodin (carmenmavrodin) - Profile | Pinterest
  • Corpul subțire rapid
  • L arginer de grăsime arzător
  • Diabetul pe creștere - Sanatatea Femeilor
  • Este remarcat pentru munca sa din culise în proiecte precum The Ranger, Deceived și Last Man Standing, și a făcut și câteva apariții la televizor în timpul carierei sale.
  • Roșii de cireșe ajută la pierderea în greutate
  • Pierderea în greutate după 60 de ani
  • Cum să stimuleze pierderea în greutate pe duromine

În mod surprinzător, nu este neapărat cazul. Acizii grași esențiali sunt tocmai asta - esențiali pentru corpul tău.

Cum să pierdeți în greutate

Ai nevoie de ele, astfel încât corpul tău să își poată îndeplini funcțiile de zi cu zi. Acestea pot fi găsite în alimente precum untul de arahide, măslinele, laptele de soia, tofu și peștele gras cum ar fi tonul și păstrăvul.

Folosesc tacticile de marketing ascunse și imagini puternice pentru a profita de această dezinformare despre grăsimi și funcționează. În schimb, mergi după grăsime bună în loc să nu ai grăsime.

dr lisa bell pierdere în greutate

În timp ce aportul de grăsime depinde foarte mult de stilul tău de viață, greutate, vârstă și starea generală de sănătate, Departamentul Agriculturii din SUA recomandă ca persoana medie să își păstreze aportul total de grăsimi la la sută din calorii, în timp ce limitează grăsimile saturate la mai puțin de 10 procent din calorii și grăsimi trans la 1 la sută din calorii.

Este vorba despre calorii Pentru astfel de numere mici, caloriile contează pe etichetele nutriționale care dețin o greutate mare pentru mulți oameni. Este greu să mergi o zi fără să fii amintit de cineva sau de ceva care uau, mâncarea are de fapt calorii.

Nu este de mirare că unii oameni sunt prinși în numărarea caloriilor pentru a slăbi. Aceasta este o gândire de dorință, totuși, deoarece pierderea în greutate cu succes nu înseamnă pur și simplu să faci calcule.

A mânca mai puține calorii nu înseamnă a cântări mai puțin.

5 mituri despre pierderea în greutate, dezamăgite

De fapt, reducerea dramatică a caloriilor pe care le consumați poate duce de fapt la pierderea masei musculare, energie scăzută și alte probleme de sănătate. În plus, cercetările au arătat că există o corelație între cât de mult vă restricționați aportul de calorii și cât de prost respectați dieta.

dr lisa bell pierdere în greutate

Ce inseamna asta? Dacă dieta ta te lasă mereu înfometată, vei vrea să mănânci. Când mâncați felul potrivit de alimente, pierderea în greutate va deveni mai ușoară. Obținerea unui echilibru între carbohidrați, proteine, grăsimi, fibre, vitamine și minerale este cheia pentru susținerea unui corp sănătos. În timp ce fructele și legumele stau la baza unei diete sănătoase, alegerea surselor de carbohidrați și fibre sănătoase, precum cerealele integrale, ajută la creșterea energiei.

Obținând 21 până la 38 de grame de fibre pe zi, puteți profita, de asemenea, de o mână de beneficii mari pentru sănătate, cum ar fi reducerea riscului de diabet.

Politica De Confidențialitate 15 motive ascunse că dieta ta de slăbit nu a reușit Reduceți caloriile și mâncați mai bine, dar totuși nu vedeți scara care se înclină în favoarea dvs.? Aceste obiceiuri ascunse pe care le faci încă sunt în spatele motivului pentru care dietele eșuează. Pierdere În Greutate Spre deosebire de un cos surpriză care a apărut brusc pe fața ta chiar înainte de marea ta prezentare, pierderea în greutate nu se întâmplă peste noapte. Acestea fiind spuse, dacă ați redus calorii, ați schimbat puiul prăjit cu varză și ați îmbunătățit timpul de gimnastică de ceva timp, ar trebui să începeți să vedeți unele progrese.

John Salerno, autorul cărții Combate grăsimile cu grăsimi. De fapt, numărarea caloriilor s-ar putea chiar să vă dea înapoi. Dacă mâncați alimente sănătoase și faceți mișcare, veți descoperi că veți putea lăsa numărarea la clasa de matematică. Saltul meselor te va ajuta să slăbești Te găsești înghițit de toate sarcinile școlare pe care trebuie să le îndeplinești și de practicile și întâlnirile la care trebuie să participi. Nu ai timp să mănânci? Nici o problema. Omiterea meselor economisește timp și s-ar putea chiar să pierdeți câteva kilograme în acest proces.

Sau cel puțin raționamentul merge. În ciuda logicii aparent simple, a nu mânca nu echivalează cu mai multe kilograme pierdute.

  • Cum să pierdeți în greutate - Alte
  • Eco subțire mercadona
  • Cum să mănânci curat pentru pierderea în greutate
  • Z-Library single sign on
  • Moderat activ - 1.
  • Pierderea în greutate abannă
  • Pierderea de grăsimi prin puterea minții
  • Mens suport pentru pierderea în greutate

Potrivit lui Prince, pentru a slăbi, este util să începeți metabolismul luminos și devreme, consumând ceva sănătos, cum ar fi o banană sau o lingură de unt natural dr lisa bell pierdere în greutate arahide, în decurs de o oră de la ridicare. Pe tot parcursul zilei, continuați să mâncați gustări și mese mici și sănătoase la fiecare trei până la patru ore, pentru a vă menține metabolismul fredonând. Glucidele sunt dușmanul De asemenea, oamenii par să urască mult carbohidrații, dar cu siguranță carbohidrații nu merită toată această atenție proastă.

  1. Aflați cum să pierdeți grăsimea sutienului
  2. Cel mai bun rapel al metabolismului și pierderea în greutate
  3. 5 mituri despre pierderea în greutate și-au dezamăgit campusul

Carbohidrații, care includ zaharuri, amidon și fibre, furnizează energie organismului, în special creierului și sistemului nervos.

Tevlin sugerează, de asemenea, să rămânem în principal cu proteine, grăsimi și legume la micul dejun, prânz și gustări și să lăsăm carbohidrații la cină.

Acestea fiind spuse, carbohidrații sănătoși, cum ar fi orezul brun, meiul, quinoa, fasolea, fructele și legumele, pot fi încorporați în dieta ta pe tot parcursul zilei pentru un impuls de energie de lungă durată. Și pentru a răspunde la întrebarea care este în mintea tuturor: Untul este un carbohidrat?

dr lisa bell pierdere în greutate

Doar daca. Caloriile din noaptea târziu vă vor face să câștigați mai mult în greutate decât caloriile din timpul zilei Aceste alimente de la 1 dimineața par să se împacheteze cu kilogramele, dar caloriile din noaptea târzie ar putea să nu fie neapărat vinovatul.

Caloriile sunt calorii și nu discriminează.

Motive obișnuite pentru că dorești să piardă în greutate

Potrivit lui Tevlin, mâncarea târziu în noapte poate duce la creșterea în greutate, deoarece avem tendința de a avea obiceiuri proaste atunci când vine vorba de mâncat și gustare noaptea. De exemplu, avem tendința de a mânca fără minte sau de a avea pofte de noapte târziu pentru alimentele hiperpalabile sau alimente bogate în grăsimi și zahăr. Cu toate acestea, dacă rămâneți în nevoile calorice zilnice ale corpului, mâncarea pe timp de noapte nu provoacă de fapt creșterea în greutate.

Deci, în loc să petreceți timp de calitate cu pungile cu chipsuri și bomboane noaptea târziu în fața televizorului, încercați să vă aprovizionați frigiderul cu alimente sănătoase și proaspete pentru a combate poftele de la miezul nopții.

În acest fel, alegerea corectă va fi și alegerea ușoară. Surprins încă? Aceste mituri aproape fac ca dietele Reginei George să pară puțin mai rezonabile. Dacă încercați să slăbiți, asigurați-vă că faceți mai întâi cercetarea; fa un plan; stabiliți modificări de stil de viață mici și realizabile și dezvoltați obiceiuri sănătoase.

dr lisa bell pierdere în greutate

Și nu uitați greutatea arabă pierde dr lisa bell pierdere în greutate unui tort din când în când, plină cu curcubee și zâmbete pe care toată lumea le poate mânca și fi fericiți nu face rău niciodată pe nimeni.