Spune-i adio grăsimii de pe spate! Primul pas: Alege-ţi corect sutienul

Cum să pierzi grăsimea din spate

Din păcate, nu putem pierde în greutate pentru o anumită poziție. Dieta și exerc Conţinut Sfat Spatele tău este unul dintre cele mai grele locuri pentru a tonifica și a pierde grăsime într-un plan de slăbire. Dieta și exercițiile fizice trebuie să susțină fermitatea corpului superior și să reducă cantitatea de grăsime corporală.

Fă exerciţii cardio

Nu puteți pierde în greutate într-o zonă mică a corpului. Combinarea dietei cu exercițiile fizice va ajuta la tonificarea întregii zone a spatelui, reducând în același timp grăsimea corporală. Reglarea corectă a dietei și efectuarea tipului corect de exerciții de antrenament cardio sau de forță vă pot ajuta să scăpați de grăsimea din spate. Pași Metoda 1 din 2: Exercițiu pentru a pierde grăsimea din spate Începeți să exersați cardio.

Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să faceți mișcare timp de cel puțin 30 de minute, zile pe săptămână.

Exercițiile cardio sunt deosebit de eficiente pentru reducerea grăsimilor din spate. Vor arde calorii și vor întări mușchii spatelui: canotaj, box și înot.

Cum să scapi de grăsimea de pe spate

Beneficiile Cardio nu se limitează doar la strângerea spatelui. Sa piruvat la pierderea în greutate că cardio reduce riscul bolilor de inimă, îmbunătățește nivelul colesterolului și al trigliceridelor, îmbunătățește funcția inimii și reduce riscul de osteoporoză. Nu puteți pierde în greutate în anumite zone, trebuie să pierdeți greutatea totală și grăsimea totală pentru a putea slăbi într-o anumită locație.

Exercițiile cardio vă vor ajuta în acest sens. Interval de exersare. Aceasta este o modalitate mai rapidă de a arde grăsimile, nu numai că tonifiază spatele, ci și reduce grăsimea corporală. Antrenamentul de intensitate ridicată poate arde mai multe grăsimi cum să pierzi grăsimea din spate poate crește rata de ardere a grăsimilor după ce ați terminat exercițiul.

Antrenament pe intervale cu jogging: Aleargă la o viteză mare timp de câteva minute, încetinește-te la un ritm mai confortabil timp de cinci minute, apoi crește din nou viteza două minute mai târziu. Continuați să faceți acest lucru timp de de minute. Luați în considerare antrenamentul intens pe intervale. Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este definit ca antrenament la intensitate mare timp de 30 de secunde până la câteva minute, alternând cu perioade de odihnă sau exerciții de intensitate scăzută timp de minute.

pierderea de grăsime thermage grăsime arde în mod natural

Această practică chiar promova beneficiile exercițiului cardio regulat. Poate îmbunătăți sănătatea inimii și crește metabolismul. Când exersați la intensitate mare, trebuie să transpirați și să respirați mult la un nivel pe care nu îl puteți vorbi în propoziții sau vorbi. Faceți HIIT timp de 20 de minute cu cinci minute de încălzire și relaxare. Faceți exerciții folosind masa corporală. Există exerciții specifice disponibile pentru îmbunătățirea sănătății spatelui care nu necesită echipament special.

Multe dintre aceste exerciții se pot face acasă. Legați un șnur elastic de clanța ușii. Închideți ușa și stați la aproximativ 2 metri distanță. Țineți un capăt al fiecărui fir în fiecare mână și îndoiți cotul la un unghi de 90 de grade. Trageți brațele înapoi, astfel încât umerii să fie presați împreună. Țineți această poziție timp de 10 secunde, apoi eliberați. Repetați de ori.

cea mai bună pierdere în greutate spa în sua seminte de in bune pentru slabit

Dacă nu simțiți că rezistența este suficient de puternică, atunci stați puțin mai departe de ușă sau folosiți un cablu elastic mai gros. Întinderile spatelui inferior vizează partea inferioară a spatelui și strâng mușchii situați pe brâu, unde se acumulează grăsimi neplăcute. Pentru a începe, întindeți-vă cu fața în jos pe podea. Așezați-vă mâinile în spatele capului și ridicați pieptul de pe sol cât mai mult posibil. Începeți cu trei sesiuni de câte Pentru exercițiul de pod, întindeți-vă pe spate pe podea.

Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, dar țineți-vă picioarele plate pe podea. Ridicați fesele până când spatele este în linie dreaptă ca un pod.

rata pentru a pierde grasimea christina pierdere în greutate tlc

Țineți timp de 10 până la 15 secunde, apoi coborâți-vă pe podea. Repetați de 10 până la 20 de ori.

Cum scapi de grasimea de pe spate?

Faceți o scândură pentru a vă tonifica întregul mușchi al spatelui și al miezului. Așezați antebrațele pe podea. Păstrează corpul în linie dreaptă. Păstrați această scândură cât mai mult timp posibil. Odihnește-te și repetă încă 1 sau 2 ori. Exercițiu cu greutăți și mașini de exercițiu.

Articole recomandate

Folosirea greutăților libere sau a aparatelor de greutate vă poate tonifica și spatele. Combinat cu greu de grăsime greu de pierdut exerciții de antrenament cardio și de forță, vă puteți tonifica ușor mușchii spatelui.

Începeți cu o greutate moderată. Puteți ridica acea greutate fără a exercita prea mult. Dar dacă puteți ridica greutăți fără efort, atunci mușchii cum să pierzi grăsimea din spate se pot dezvolta.

Ridicarea ganterei vă va întări mușchii spatelui. Țineți o ganteră în fiecare mână și îndoiți-vă la șolduri. Ridicați brațele în lateral, ca o aripă de avion, până când brațele sunt la înălțimea umerilor și apoi coborâți din nou în lateral.

Exersează de 3 ori, câte 8 bătăi de fiecare dată. După ce v-ați întărit mușchii și țesutul conjunctiv și ați însușit manevra, vă puteți crește greutatea și numărul de exerciții pentru o creștere musculară suplimentară. Dacă doriți să aveți un corp tonifiat, trebuie să măriți numărul de exerciții. Pentru exercițiul Lat Pulldown, veți ține bara de cablu cu ambele mâini late, poziția mânerului superior.

Coapsele sunt sub bază și așează articulațiile cu fața în sus. Când vă întindeți, bara de cabluri trebuie să fie la îndemâna dvs.

Trageți bara de cablu până la bărbie ținând tot timpul spatele drept cu o mișcare lină, simțind că omoplații se unesc. Eliberați încet bara de cabluri înapoi în poziția inițială și repetați. Împingeți ganterele peste cap. Țineți o ganteră în fiecare mână. Țineți gantera lângă ea în palme cu fața în sus. Împingeți brațele drept prin cap până când brațele sunt complet extinse. Coborâți încet brațele până când mâinile revin în poziția de lângă urechi.

Repetați de ori sau în funcție de abilitățile dvs. Acest exercițiu va dezvolta mușchii umerilor; Mușchii negri bine dezvoltați vor ajuta spatele să pară mai lat și talia să pară mai mică.

Îndoiți bara. Ușor agățat peste talie - aproximativ 45 de grade. Întindeți brațele în fața dvs. Trageți brațele înapoi până când bicepsul este lângă spate. Împingeți încet brațele înapoi într-o poziție complet îndreptată. Lucrați cu un antrenor personal. Dacă sunteți nou în practică sau doriți mai mult ajutor, puteți lucra cu un antrenor personal. Vă pot ghida să pierdeți grăsimea din spate și să vă tonificați mușchii spatelui. Antrenorii personali sunt profesioniști cu experiență în fitness.

Le puteți cere să ghideze exercițiile pentru a reda tonul, a reduce grăsimea corporală.

Show all Orice tip și tipa obișnuita au o problema cu grăsimea dintr-o anumită zonă a corpului. Unii oameni ar indica grăsimea de pe abdomenul ca cea mai mare sursă de frustrare, în timp ce alții se luptă cel mai mult cu grăsimea de pe spate. Grasimea abdominala a avut multe articole de pierdere de grăsimi până în prezent, motiv pentru care ne vom concentra pe grăsime de pe spate, în acest articol. Ei bine, trebuie să vă antrenați din greu, să mâncați mai puțin și să micșorați procentajul total de grăsimi corporale, pentru a descoperi mușchii îngropați sub țesutul gras.

Multe săli de sport oferă un antrenor cum să pierzi grăsimea din spate gratuit la prima înscriere. De obicei, oferă sesiuni de antrenament cu antrenorul în diferite momente ale zilei. De asemenea, puteți găsi antrenori personali care blogează sau descărca videoclipuri online, astfel încât să puteți obține informații mai detaliate. Dacă pierzi de calorii pe zi și faci exerciții fizice în mod regulat, vei pierde aproximativ o jumătate de kilogram pe săptămână.

urinare și pierdere în greutate sucul de grefe slabeste

Acest lucru vă ajută, de asemenea, să pierdeți grăsimea din spate. Folosiți un jurnal alimentar sau un tracker online pentru a vă ajuta să pierdeți de calorii pe zi. Aceste instrumente de urmărire, împreună cu calculatoarele online, vă pot ajuta să estimați consumul zilnic total de calorii pentru pierderea în greutate. Nevoile fiecărei persoane sunt diferite, prin urmare, folosirea unui calculator vă va ajuta să aflați mai multe calorii specifice.

Nu pierde prea multe calorii. Acest lucru poate încetini pierderea în greutate, poate duce la malnutriție sau vă poate obosi. În general, experții în sănătate recomandă să consumați cel puțin 1.

Iată cum să scapi de grăsimea din această zonă. Ai observat cum unele sutiene, topuri sau rochii nu mai arată bine pe tine în ultimul timp pentru că ți-au apărut pliuri de grăsime fix unde nu te așteptai, și anume pe spate? Din fericire, nu ești singura care trece prin situația asta și există câteva metode prin care poți scăpa de grăsimea de pe spate.

Pierderea de calorii va ajuta la scăderea în greutate, dar dacă nu faceți exerciții cardio și spate, mușchii spatelui nu vă pot tonifica. Este important să combinați dieta cu exercițiile fizice pentru rezultatele dorite.

mens pierdere în greutate cămașă de compresie modalități de a pierde în greutate atunci când sunt însărcinate

Mențineți o dietă echilibrată. Chiar dacă reduceți caloriile pentru a pierde grăsimea din spate, trebuie totuși să urmați o dietă echilibrată. Consumul unei varietăți de alimente diferite vă va oferi toți nutrienții de care aveți nevoie în fiecare zi.

O dietă săracă și dezechilibrată poate avea un impact negativ asupra obiectivului de slăbire. Proteinele sunt o componentă nutrițională esențială în dietă. În toate mesele ar trebui să consumați aproximativ g din aceste alimente.

Mănâncă o varietate de fructe și legume în fiecare zi. Aceste alimente sunt sărace în calorii, dar hrănitoare și excelente pentru o dietă săracă în calorii. În cele din urmă, trebuie să alegeți surse sănătoase de cereale, cum ar fi pâine, orez sau paste. Boabele oferă fibre și multe vitamine din grupa B, importante pentru sănătate. Consumați alimente pline pentru o lungă perioadă de timp pentru a reduce foamea.

În timp ce reduceți caloriile în scopul de a pierde în greutate, controlul foamei este un motiv de îngrijorare. Poate fi dificil să urmezi o anumită dietă dacă îți este foame tot timpul. Incorporarea alimentelor potrivite în fiecare masă principală și gustare vă poate ajuta să rămâneți plin mai mult timp și să reduceți foamea în general. Grăsimile sănătoase sunt un excelent supliment la dieta de slăbit.

Grăsimile durează mai mult timp pentru a fi digerate decât alimentele bogate în carbohidrați și vor dura mai mult. Consumați una sau două porții de grăsimi sănătoase pentru inimă în fiecare cum să pierzi grăsimea din spate. Exemple: ulei de măsline, avocado, nuci sau unt de arahide, semințe de in, măsline, somon, ton, sardine sau macrou.