21 de moduri rapide de a pierde grăsimea de pe burtă - Pierdere În Greutate

Cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău, Cum să pierzi grăsimea abdominală într-o săptămână (% dovedit științific)

Cum să pierzi grăsimea din burtă

Cum să pierzi grăsimea din burtă Aflați cum să pierdeți grăsimea din burtă cu aceste sfaturi de dietă și antrenament Deși grăsimea poate fi găsită în aproape orice parte a corpului, genul care se atașează de mijlocul tău poate fi cel mai greu de vărsat.

Și, din păcate, pe măsură ce femeile îmbătrânesc, secțiunea intermediară devine din ce în ce mai mult destinația de a alege grăsimea. Așadar, chiar și o femeie de dimensiuni medii poate fi înrăutățită să descopere că, pe măsură ce nivelul de estrogen scade în timpul perimenopauzei, este un autobuz de luptă pentru a pierde grăsimea din burtă. Ce este grasimea din burta?

În esență, grăsimea abdominală are două forme majore: grăsimea subcutanată tipul vizibil chiar sub piele și grăsimea viscerală care este înglobată adânc în abdomen și se înfășoară în jurul organelor grupate acolo. Deși primul tip de grăsime este mai ușor de observat, acesta din urmă prezintă un risc mult mai mare pentru sănătate și, în consecință, este mai important în încercarea generală de a pierde grăsimea din burtă.

În mod ciudat, această grăsime nu este întotdeauna evidentă.

cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău sfaturi 4 pierdere în greutate

Chiar dacă nu aveți exces de greutate, puteți încă să împachetați multă grăsime viscerală. Ascunsă sau nu, grăsimea viscerală are un număr real pentru sănătatea dvs.

cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău câtă pierdere în greutate în 6 săptămâni

Grăsimea, ca și mușchiul, este cunoscută acum ca fiind metabolizată activă; produce zeci de substanțe chimice, inclusiv hormoni care semnalează creierului că cineva îi este foame sau mulțumit.

Cu alte cuvinte, grăsimea eliberează hormoni care variază în funcție de locul în care se află grăsimea. Este posibil să nu fiți un mare fan al dimensiunilor coapselor, dar cercetările sugerează că hormonii produși acolo oferă un beneficiu pentru sănătate.

Grăsimea viscerală, pe de altă parte, este cunoscută pentru a produce agenți inflamatori care pot, în timp, să crească riscul cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău boli cardiovasculare, hipertensiune arterială, diabet de tip 2 și cancer de sân și colorectal. Aceste 15 alimente ar putea ajuta la combaterea inflamației.

Cum să pierzi grăsimea din burtă Cel mai bun plan de dietă pentru a pierde grăsimea din burtă Sunt deci efectele secundare ale îmbătrânirii grăsimii din burtă și problemele ei de sănătate însoțitoare? Răspunsul este un calificat nr.

Cea mai bună metodă de a pierde grăsimea din burtă este și de a micsora celulele de grăsime în general este să slăbești. Dar să nu greșiți: grăsimea din burtă nu este ușor de scăpat.

Nu uitați: Există 2 tipuri de grăsime din burtă

Începeți să vă dați seama de aportul dvs. Apoi tăiați numărul cu un sfert. Bonus de sănătate? Micsorarea grasimilor imbunatateste, de asemenea, capacitatea organismului de a folosi insulina, protejand astfel diabetul. Dincolo de numărarea caloriilor, puteți încerca următoarele strategii cu privire la modul de a pierde grăsimea și greutatea din burtă toate simultan. Echilibrați puterea. Da volumul mai tare. Alimentele care conțin multă apă și fibre salate, legume, fructe proaspete sau uscate și pâine cu cereale integrale sau paste se extind în stomac și te fac să te simți mai rapid cu mai puține calorii.

Aceasta este exact premisa din spatele dietei volumetrice, BTW. Stivați gustările.

cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău cum de a elimina grăsimea facială la domiciliu

Mănâncă porții mici de gustări sănătoase de trei ori pe zi. În cercetările de la Universitatea de Stat din Georgia, sportivii care au urmat acest tipar au ars mai multe grăsimi și calorii decât cei care au așteptat perioade lungi de mâncare. Du-te verde. Cercetările au descoperit că femeile care beau aproximativ cinci căni de băutură care conțin ceai verde în fiecare zi și includ exerciții fizice în rutinele lor, pierd mai multă grăsime din burtă decât cele care doar fac efort.

Cercetătorii au atribuit pierderea catechinului, un antioxidant din ceaiul verde. Luptă-te cu grăsimea. Sună contraintuitiv, dar o cercetare din ce în ce mai mare sugerează că o dietă bogată în acizi grași monoinsaturați numiți în mod popular MUFAs menține grasimea din burtă. Printre cele mai obișnuite alimente care conțin MUFA sunt măslinele, nuci, avocado și uleiurile din aceste alimente.

Iată încă un motiv pentru a adăuga mai multe grăsimi sănătoase în meniul dvs. Cel mai bun plan de exerciții pentru a pierde grăsimea din burtă Dieta, desigur, este doar o parte a răspunsului cu privire la modul de a pierde grăsimea din burtă. Exercitiile fizice si tipul potrivit de acesta sunt cruciale pentru a-ti stimula metabolismul si a micsora atat celulele grase subcutanate cat si cele viscerale.

CUM SĂ SCAPI DE STRATUL DE GRĂSIME PESTE ABS - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Dacă nu lucrați cu cum să pierdeți greutatea în mod natural mai repede, acum este momentul să începeți, utilizând aceste orientări: Coborâți de pe canapea. A merge la o plimbare rapidă de 45 de minute de cinci ori pe săptămână, nu numai că vă ajută să pierdeți flabele, dar, de asemenea, s-a demonstrat că reduce inflamația cauzatoare de boli în grăsimea viscerală. Ar trebui să vizați un ritm de trei-patru mile pe oră.

Sau încercați aceste antrenamente eficiente de mers pentru a pierde grăsimea din burtă! Nu aveți atât de mult timp disponibil toate odată? Potrivit formatorilor și alți experți în fitness, atacurile de exerciții fizice mai mici de un minut fiecare pot beneficia în continuare de burtă - atâta timp cât înregistrați minimum 30 de minute de activitate fizică pe zi.

Crește-ți rata. Pentru a calcula această frecvență cardiacă țintă, scade vârsta de laapoi înmulțește cu. Sus ante. Vrei rezultate și mai rapide? Încercați un antrenament cu intervale care alternează exerciții cu intensitate mare și joasă. Exploziile puternice de energie consumă mai multă grăsime ca combustibil, iar perioadele de odihnă permit corpului tău să elimine deșeurile din mușchi.

Bonus: Antrenamentul de mare intensitate poate suprima ghrelinul hormonului foamei. Alătură-te rezistenței. De ce? Antrenamentul de rezistență creează mușchi, iar mai mult mușchi înseamnă un metabolism mai rapid. Obțineți-vă să vă antrenați forța timp de cel puțin 30 de minute de două până la trei ori pe săptămână și să efectuați exercițiile inferioare și superioare ale corpului.

Sfat: Experții spun că pierdeți mai multă grăsime din burtă ridicând greutăți înainte de antrenamentul cardio. Pentru a pierde grăsimea din burtă și pentru a descoperi absențe uimitoare, Cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău recomandă cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău serie de exerciții de stabilizare de bază, bazate pe un program de antrenament conceput de coautorul și antrenorul personal Alwyn Cosgrove.

  • Bozeman deaconeză pierdere în greutate
  • Aflați Cum Să Pierdeți Grăsimea Din Burtă Cu Aceste Sfaturi De Dietă și Antrenament | Fitness

Schimbă tranzacții pentru aceste trei exerciții de scânduri super-eficiente de la Noile reguli de ridicare pentru Abs și vei fi pe drum spre un miez mai puternic și stomac mai plat. Cele mai bune exerciții de abs: scândură laterală De ce funcționează: această mișcare este mai dificilă decât o scândură tradițională, deoarece vă susțineți întreaga greutate corporală pe două puncte de contact în loc de patru.

Drept urmare, trebuie să îți lucrezi mai greu pentru a rămâne stabilizat. Cum să o facă: A. Întindeți-vă pe partea stângă cu cotul direct sub umăr și picioarele stivuite. Puneți mâna dreaptă pe umărul stâng sau pe șoldul drept.

Îndreptați-vă abdomene și ridicați șoldurile de pe podea până când vă echilibrați pe antebraț și picioare, astfel încât corpul dvs. Țineți timp de 30 până la 45 de secunde.

cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău thuoc giam poate corpul de slăbire

Dacă nu puteți ține atât de mult, rămâneți cât puteți și repetați până când ați menținut 30 de secunde în total. Comutați laturile și repetați. Îngreunează-ți: Mai multe exerciții de stabilizare: scândura standard și Paloff Press. Cele mai bune exerciții de abs: Walkout to Push-Up Inchworm De ce funcționează: Acest exercițiu avansat de scândură implică mișcare a întregului corp, cum ar fi utilizarea brațelor și picioarelor, în timp ce încorporează rezistență pentru a-ți întări întregul miez.

Începeți în poziție în picioare, cu mâinile cu doi centimetri mai late decât umerii. Puneți mâinile pe cât posibil, apoi mergeți înapoi. Faceți repetări. Îngreunează-te: faceți un singur push-up înainte de a merge înapoi în picioare.

Ce este grasimea din burta?

Cele mai bune exerciții abs: tracțiune de aligator De ce funcționează: Această scândură folosește întregul tău miez pentru a-ți menține stabilizarea corpului și arde calorii suplimentare prin adăugarea mișcării târându-te de-a lungul podelei. Acesta amestecă cardio, stabilitate și antrenament de forță pentru a obține rezultate rapide de ardere a grăsimilor.

cum să pierdeți grăsimea din mijlocul tău pot să pierd în greutate în timp ce alăptează

Găsiți o întindere de podea care vă permite să mergeți înainte 10 - 20 de metri și apucați orice lucru care va aluneca pe suprafață cu o frecare minimă. Plăcile de cină sau pungile de plastic funcționează pe un podea covor, în timp ce prosoape lucrează pe lemn sau țiglă. Începeți în poziție de împingere cu picioarele pe lamele, prosoape sau farfurii. Mergeti inainte cu mainile pana la capatul pistei vizati cel putin 10 metri. Odihnește-te timp de 60 până la 90 de secunde sau atâta timp cât ai nevoie să te recuperezi și repeta aligatorul mergând înapoi până unde ai început.

Acesta este un set. Repetați încă o dată.