Care este tratamentul pentru erupțiile pe coapsele interioare?

Cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară

Fresh articles

Share on Facebook Share on Twitter Exercițiile de coapse interioare sunt printre cele mai căutate tipuri de instrucțiuni de exerciții fizice. Dar, înainte de a vă îndrepta spre exerciții specifice ale coapsei, vreau să fac câteva lucruri despre munca internă a coapselor, sperând că vă va ajuta să îndreptați eforturile spre un antrenament mai eficient. Coarne interioare și pierdere în greutate În primul rând, să aruncăm un adevăr dur: nu există așa ceva ca reducerea spotului. Nu puteți pierde în greutate într-un anumit loc doar prin exercitarea acelui loc.

INTENS COAPSE SUBTIRI -- Antrenament Pentru Coapse Interioare ( Coapse Fara Celulita )

Pierderea in greutate se intampla pe tot corpul. În partea superioară, dacă trebuie să pierdeți în greutate și o pierdeți, dezvăluirea unei coapse interioare tonifiate se va simți foarte bine. Dacă obiectivul dvs. Fiecare mușchi funcționează puțin cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară și toate lucrează în concert cu alte mușchi ai piciorului.

Din aceste motive, trebuie să luați câteva abordări diferite pentru a vă asigura că ajungeți la diferitele mușchi ai coapsei interioare. Așa că citiți mai departe. Mai mult pentru coapsa interioară decât pentru ochi Unele dintre mușchii pe care vrem să le tonăm când vorbim de coapsa interioară se află în interiorul piciorului, dar unii sunt și mai puțin față de față și unii se înfășoară în jurul coapsei din spate în față.

Top 7 exerciții interioare ale coapsei pentru casă și sală

Și, mușchii implicați în coapsa interioară au acțiuni diferite. Unii mușchi ai coapsei interioare aduc piciorul în față spre corp, unii ajută la îndoire sau îndreptarea piciorului, iar unii îi rotesc piciorul sau își flexează piciorul. Așa cum probabil ați ghicit, trebuie să lucrați piciorul în diferite unghiuri și cu mișcări diferite pentru a ajunge la mușchii coapsei interiori.

Desigur, întotdeauna trebuie să lucrăm picioarele într-un mod echilibrat - în cele din urmă, ceea ce va îmbunătăți mișcarea picioarelor, aspectul și protecția articulației genunchiului.

Cum sa slabi rapid in solduri: 3 moduri - Gută

Adductorii și Dincolo Câțiva dintre mușchii coapsei interiori pe care oamenii doresc să-i aducă tonul pentru dragoste, gracillus și magnus-ul adductor, de exemplu, sunt numiți adductori. Asta inseamna ca aduc piciorul in directia liniei mediane a corpului - este usor de reamintit, adauga piciorul. Răpitorii, găsiți mai mult pe linia exterioară a piciorului, sunt mușchii care iau piciorul departe de linia mediană a corpului - îl răpesc, ca un răpitor. Pentru mulți dintre noi, răpitorii noștri sunt mai puternici decât adductorii noștri, astfel încât coapsele noastre interioare sunt slabe și piciorul interior reflectă acest aspect cu un aspect ne-tonat.

Multe exerciții de coapse interioare se concentrează asupra aductorilor, acestea sunt exerciții care strânge picioarele unul față de celălalt. Picioarele așezate sunt un exemplu.

Related Content

Dar nu fiecare mușchi pe care dorim să-l tonăm pentru a îmbunătăți funcționalitatea și aspectul coapsei interioare este un adductor. De exemplu, cvadricepsul este un set de mușchi puternici care extind piciorul deschiderea articulației genunchiului și mușchii cvadricepsului, precum vastul medialus, sunt și actori majori în tonul interior al coapsei.

  1. Exerciții pentru coapsa interioară - Bataturi June
  2. Pierderea în greutate s550
  3. Video: Exercitii de Slabire a Coapselor si Soldurilor fara Aparrate FitnessIunie Pentru coapsa interioară doriți să lucrați mușchii adductori, care sunt cei care vă aduc picioarele împreună și, din păcate, bicicliștii nu vor ajunge la aceia foarte bine.
  4. Gută Conform statisticilor, fiecare a doua femeie nu este mulțumită de figura ei, chiar dacă ea pare perfectă pentru ceilalți.
  5. CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Alinierea slabă a picioarelor și, prin urmare, utilizarea necorespunzătoare a mușchilor este frecvent de vină pentru lipsa tonusului muscular al piciorului. De aceea noi suntem atâți în Pilates pentru alinierea corectă a picioarelor. Vrem dezvoltarea musculară echilibrată. Cunoașteți picioarele paralele Puteți face mult pentru a vă susține cauza tonifierii coapsei interioare, știind ce înseamnă picioarele paralele și pregătiți-vă să mergeți, să alergați, să stați și să stați cu accent pe picioare în poziție paralelă cu greutatea care se încadrează în centrul piciorului.

Mulți dintre noi trimite linia noastră de energie în afara piciorului în loc de cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară.

Cum mi-am strâns coapsa interioară în două săptămâni

Doar această corecție va merge mult spre a vă ajuta să creați și să mențineți un picior bine echilibrat - inclusiv coapsa interioară. Dar te-am auzit: coapsele mele interioare au nevoie de mai multă muncă decât de asta. Ei au nevoie de întărire.

Iată ce facem: Îmbrățișați linia Midline Când faceți exerciții care vă cer să aveți picioarele împreună, strângeți-le într-adevăr.

Squats de plie

Faceți acele coapse interioare să funcționeze. Nu fiți leneși și purtați-i împreună la vârf și pierdeți în timp ce coboară. Asigurați-vă că picioarele sunt aliniate drepte și țină-le împreună de sus în gleznă. Și nu lăsați alinierea picioarelor să fie neclară.

Cercetarea confirmă pierderea de grăsime vizată este imposibilă

Va face diferenta. Piciorul trebuie să fie în linie cu genunchiul. Dacă lucrați la linia medianămulte exerciții devin exerciții de coapse interioare.

cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară mâncăruri pentru pierderea în greutate pentru bărbați

Câteva exemple de la Pilates ar fi: scăderea piciorului dubluîntinderea piciorului dublu și operația pe picior. Acum că te gândești așa, vei vedea ce vreau să spun. Chiar și infamul Pilates ab buster, suteleeste un exercițiu interior coapsei!

Exercițiu pentru șolduri de slăbire

Adăugați rezistențe și contracții excentrice De când lucrați mușchii coapsei adductorului interior pe măsură ce îi folosiți pentru a aduce piciorul în direcția liniei mediane a corpului, adăugând rezistență la acest proces provoacă mai mult mușchii.

Stoarcerea unui inel Pilates sau a unei mingi de fotbal setate chiar deasupra genunchiului sau deasupra gleznelor sunt tehnici pe care le puteți folosi pentru a adăuga rezistență în timp ce se mișcă piciorul, provocând mai mult mușchii interiorului coapsei.

Strângerea este doar jumătate din exercițiu. Profitați de eliberare și obțineți mult mai multă coapsă interioară dintr-un exercițiu. Dacă rezistați când eliberați, veți face ca mușchii interiorului coapsei să lucreze într-o contracție excentrică. Contracțiile excentrice sunt contracții de prelungire a mușchilor, pe care unii spun că muncesc mai greu decât o contracție concentrică obișnuită.

Ferește-te de obsesia părților corpului Decalajul coapsei, acel spațiu dintre coapsele superioare care apare chiar și când genunchii se bat între ei, a devenit un standard de frumusețe fizică pentru tinerele și adolescentele. Toată lumea nu poate atinge un decalaj al coapselor; este nevoie de un tip de corp zvelt genetic, cu șolduri largi și foarte puțină grăsime corporală. Puteți reduce aspectul și volumul de grăsime interioară a coapsei numai atunci când pierdeți grăsimi pe tot corpul. Anumite exerciții pot ajuta la întărirea mușchilor picioarelor, dar nu vor scăpa de grăsimea care se află deasupra acestor mușchi. Și chiar și picioarele musculare pot fi destul de groase, sau șoldurile suficient de înguste, încât coapsele tale interioare să se atingă.

Știind cum să lucrezi contracția excentrică este unul dintre marile secrete ale lui Pilates și ce explică aspectul lung și slab al mușchilor instruiți în Pilates.

Chiar dacă nu faceți Pilates, nu uitați să controlați eliberarea exercițiilor dumneavoastră coapsei interioare și veți obține mult mai multe beneficii.

Asta se întâmplă și pentru rezistența la eliberarea unei extensii a picioarelor lucrând acei mușchi extensori despre care am vorbit.

cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară faimos transformări de pierdere în greutate

În Pilates, legionarul reformator ne oferă multe oportunități, dar dacă mergeți la sala de sport, extensiile de picior cu greutăți reprezintă un alt loc unde puteți experimenta rezistența eliberării. Încercați un unghi diferit În Pilates, facem o mulțime de îndoire și întindere cu picioarele în diferite poziții, cum ar fi paralel, tras împreună, și sa dovedit ușor la șold în poziția Pilates.

Întoarcerea piciorului afară aduce în adâncul șase mușchi de șold care se opun muschilor coapsei interiori, făcându-i să funcționeze.

cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară cum a pierdut jon gabriel în greutate

Dar există o altă poziție pe care ați putea dori să o experimentați în unele exerciții, și asta este cu piciorul de lucru transformat într-un pic. Dacă rotiți piciorul spre interior din mufa de șold, doar puțin, ați putea simți o implicare musculară diferită decât atunci când aveți picioarele în celelalte poziții.

Mușchii principali ai coapsei interioare includ adductorul longus, magnus și brevis.

Experimentați cu rotația internă în exerciții precum liftul interior al coapseipresă în picioare cu inel și curcubeu. Înălțimea interioară a coapsei este deosebit de interesantă, deoarece rotația și îndoirea exterioară a piciorului de sus reprezintă, de asemenea, o oportunitate internă pentru coapse - ceva ce majoritatea oamenilor nu-și dau seama. Nu numai că, dar puteți lucra piciorul inferior în paralel și în rotația externă sau internă.

Cum îmbunătățiți coapsa interioară cu antrenament de biciclete? - FAQ

S-ar putea să încercați, de asemenea, flexarea piciorului de jos. Nu folosiți exclusiv rotațiile exterioare, dar vă pot ajuta să găsiți provocarea coapsei interioare pe care nu o puteți obține altfel.

cum să pierdeți greutatea în coapsa interioară grupuri de pierdere în greutate peterborough

Related Content.