Ardeți grăsimea burții fără exerciții fizice sau dietă - Sfaturi -

Cum să ardeți grăsimea în somn, Cum să arzi grăsimea abdomenului superior - Sănătate -

Pierderea în greutate ete un obiectiv foarte comun pentru ănătate: mai mult de jumătate dintre americani conideră că acet lucru ete important pentru ei. Mulți oameni își conideră abdomenul ca Conţinut Sfat Pierderea în greutate este un obiectiv foarte comun pentru sănătate: mai mult de jumătate dintre americani consideră că acest lucru este important pentru ei. Mulți oameni își consideră abdomenul ca o neplăcere, iar cercetările arată că grăsimea viscerală în jurul organelor interne este cea mai periculoasă pentru sănătate. Deși nu poți pierde mult în greutate fără să faci dietă sau să faci mișcare, există câteva modalități prin care îți poți slăbi abdomenul fără să mergi la sală sau să postesti.

Mănâncă brânză de vaci. Shutterstock Evitarea completă a alimentelor înainte de culcare poate fi de fapt rău pentru obiectivele de slăbire.

MARȚI, 6 noiembrie - Pierderea în greutate - doar prin dietă au dietă și exerciții fizice combinate - ar putea fi biletul pentru un omn mai profund la peroanele care unt upraponderale au obe Conţinut Somnul și greutatea ta MARȚI, 6 noiembrie - Pierderea în greutate - doar prin dietă sau dietă și exerciții fizice combinate - ar putea fi biletul pentru un somn mai profund la persoanele care sunt supraponderale sau obeze, relatează cercetătorii de la Școala de Medicină Johns Hopkins din cadrul American Heart Association Scientific Sessions din Los Angeles. O pierdere a grăsimii abdominale, în special, a fost asociată cu o calitate mai bună a somnului la cei 77 de participanți la studiu, toți având fie diabet de tip 2, fie pre-diabet.

În primul rând, a merge la culcare cu o burtă zgomotos face ca adormirea să cum să ardeți grăsimea în somn dificilă. În al doilea rând, persoanele care se trezesc senzație de foame sunt mult mai susceptibile de a porni la un mic dejun mare. Aveți puțină brânză de vaci înainte de culcare. Shutterstock Făcând același lucru în fiecare seară, cu cel puțin o oră înainte de culcare, programezi de fapt declanșatoarele de somn.

Acești factori declanșatori pot include scrierea în jurnalul de somn, o gustare cu brânză de vaci sau orice alt articol din această listă. De-a lungul timpului, creierul tău va începe să asocieze aceste lucruri cu ora de culcare și te va urmări rapid în somnul care arde grăsimile.

Shutterstock Postul de noapte - alias închiderea devreme a bucătăriei - vă poate ajuta să pierdeți mai mult în greutate, chiar dacă mâncați mai multe alimente pe tot parcursul zilei, potrivit unui studiu din jurnal Metabolismul celular. Cercetătorii au pus grupuri de șoareci pe o dietă bogată în grăsimi și bogată în calorii timp de de zile.

Jumătate dintre ei au fost lăsați să ciugulească pe tot parcursul nopții și al zilei pe o dietă sănătoasă și controlată, în timp ce ceilalți au avut acces la alimente doar opt ore, dar au putut mânca orice doreau. Rezultatul interdicției alimentare de 16 ore?

Account Options

Șoarecii care au postit au rămas slabi, în timp ce șoarecii care au urmărit în jurul valorii de ceas au devenit obezi - chiar dacă ambele grupuri au consumat aceeași cantitate de calorii! Shutterstock Antrenamentul înainte de somn poate ajuta cu adevărat la optimizarea greutății pe care o pierdeți în timpul somnului. Potrivit unui jurnal publicat în Jurnalul internațional de nutriție sportivăsubiecții care au efectuat exerciții de rezistență s-au bucurat de o rată metabolică mai mare de odihnă pentru o medie de 16 ore după antrenament.

Dacă lucrați de obicei la prima oră dimineața, pierderea în greutate a somnului nu va fi afectată de acea creștere metabolism. Du-te mare, du-te acasă, apoi intră în pat. Shutterstock Nu este nimic mai frustrant decât să te uiți la ceas toată noaptea și să te înjuri pentru că nu ai reușit să pleci la 1 dimineața, la 2 dimineața și, din nou, la 3 dimineața. Cu siguranță nu ajută lucrurile. Liniștește-te de faptul că simpla relaxare a minții și a corpului te va ajuta să te întineri în locul somnului onest până la bunătate.

Odată ce nu sunteți atât de încântați de incapacitatea dvs. Shutterstock Dacă nu ajungeți nicăieri după 20 de minute de relaxare, ridicați-vă din pat, părăsiți dormitorul și faceți ceva liniștit și nestimulant.

Ardeți în somn: o băutură care vă va scăpa de grăsimea din burtă

Încercați să citiți o carte sau să răsfoiți pierdere în greutate bloomington il catalog.

Shutterstock Având o shake proteic înainte de a lovi sacul, poate crește metabolismul, potrivit unuia Studiul Universității de Stat din Florida. Cercetătorii au descoperit că bărbații care au consumat gustări bune seara, care includeau 30 de grame de zer sau de cazeină, au avut o rată metabolică mai mare de repaus în dimineața următoare decât atunci când nu mănâncă nimic. Proteinele sunt mai termogene decât carbohidrații sau grăsimile, ceea ce înseamnă că corpul tău arde mai multe calorii digerându-l.

Poate că rigamarola de a te îmbrăca și de a merge la sală după lăsarea întunericului nu este pentru tine și asta este de înțeles. Dar asta nu înseamnă că nu vă puteți folosi greutatea corporală pentru un antrenament rapid înainte de culcare.

cum să ardeți grăsimea în somn

Conform Combate grăsimea autor Jeff Andersonexercițiile de greutate corporală vizează mușchii într-un mod unic datorită efectului de combatere a gravitației. Exemplele acestor exerciții includ flotări, fluturări, scufundări și genuflexiuni cu greutate corporală. Shutterstock Gândurile la o zi încărcată care vă vâjâie în jurul capului nu vă vor ajuta să ajungeți în starea potrivită pentru o schimbare de somn relaxantă de 8 ore. Încercați să scrieți tot ce trebuie să faceți a doua zi. Vă poate face viața să pară mai ușor de gestionat.

Adăugarea unor astfel de activități la rutina de dinainte de culcare vă poate ajuta să ardeți grăsimea din burtă. Puncte bonus dacă puteți face un pic de antrenament de rezistență imediat înainte de sesiunea cardio târzie. Studiile arată că cardio-ul este mai eficient dacă îl faci imediat după exerciții de haltere sau de greutate corporală.

Bauturi Pentru Slabit Rapid - Arde Grasimea Cu Aceste Bauturi

Shutterstock Un nou studiu frapant publicat în jurnal Diabet sugerează că pur și simplu sablarea aparatului de aer condiționat sau scăderea căldurii în timpul iernii ne pot ajuta să atacăm grăsimea abdominală în timp ce dormim. Temperaturile mai scăzute sporesc în mod subtil eficiența depozitelor noastre de grăsime brună - grăsimile vă mențin calde, ajutându-vă să ardeți grăsimea stocată în burtă. Participanții au petrecut câteva săptămâni dormind în dormitoare cu temperaturi diferite: un neutru de 75 de grade, un răcoros de 66 de grade și un calmant 81 de grade.

După patru săptămâni de somn la 66 de grade, subiecții cum să ardeți grăsimea în somn și-au dublat volumul de grăsime brună. Și da, asta înseamnă că au pierdut grăsimea abdominală. Shutterstock Un studiu UCLA dintre unele dintre ultimele triburi de vânătoare-culegătoare rămase din lume au observat că scăderile de temperatură au fost un indiciu important de somn pentru înaintașii noștri paleolitici.

Nu mai dormim atât de mult sub stele, dar puteți recrea o scădere de temperatură asemănătoare apusului, făcând o baie sau un duș fierbinte. Scufundarea s-ar putea să-ți adâncească și să te adoarmă mai repede. Shutterstock Anumite mirosuri îți pot face gura apă, iar altele îți pot suprima pofta de mâncare.

cum să ardeți grăsimea în somn

Un studiu publicat în Jurnalul de Medicină Neurologică și Ortopedică a constatat că oamenii care adulmecau mentă la fiecare două ore pierdeau în medie 5 lire sterline pe lună!

Banana, mărul verde și vanilia au avut efecte similare. Luați în considerare arderea unei lumânări de menta până când vă îndreptați spre culcare pentru a umple camera cu mirosuri slăbitoare. Dacă nu doriți să vă deranjați să suflați lumânări înainte de a întoarce capacele, încercați să adăugați câteva picături de ulei de mentă în pernă. O ceașcă mică de ceai de mentă care se întâmplă să fie una dintre acestea cele mai bune ceaiuri pentru slăbit este o altă opțiune care merită încercată.

Shutterstock Potrivit lui Anderson, noi cercetări sugerează că este posibil să detectați grăsimea corporală din abdomen. Înainte de a lovi cearșafurile, faceți un set uriaș de crăpături, crunch-uri inversate și cuțite laterale. Apoi du-te la culcare în siguranță, știind că ți-ai dat corpului un pic de ajutor în schimbarea acelei anvelope în timp ce ești eliminat.

Shutterstock Expunerea la lumină noaptea nu doar vă întrerupe șansele de a dormi o noapte grozavă, ci poate duce și la creșterea în greutate, potrivit unui nou studiu publicat în Revista Americană de Epidemiologie.

26 de lucruri de făcut înainte de somn pentru a slăbi

Sunteți gata pentru unele controverse? Consumul de carbohidrați înainte de culcare poate să nu fie o idee proastă dacă doriți să slăbiți! Șaptezeci și opt de membri obezi ai Poliției israeliene au luat parte la un Studiu clinic randomizat pe 6 luni.

Grupul de control a consumat o dietă similară, cu excepția faptului că aportul de carbohidrați a fost răspândit pe tot parcursul zilei. După șase luni, grupul care a consumat majoritatea carbohidraților noaptea a pierdut puțin mai mult în greutate și grăsime corporală și a înregistrat reduceri mai mari ale circumferinței taliei. Vrei să încerci?

Cum să arzi grăsimea burticii fără exerciții fizice sau dietă

Alegeți dintre acestea cei mai buni carbohidrați sănătoși! Shutterstock Până când ți-ai petrecut timpul pe această bobină muritoare, vei fi petrecut până la 30 de ani adormit. Pentru a profita la maximum de această investiție, ar fi bine să-ți dai seama ce postură de dormit ți se pare cea mai restabilitoare, apoi să-ți construiești patul în jurul ei. Puteți face acest lucru cumpărând salteaua și perna potrivite pentru a atenua orice zone de disconfort.

Dacă dormiți pe partea laterală, punerea unei perne între picioare va reduce la minimum solicitarea de răsucire a spatelui inferior, în timp ce durerile de șold pot fi diminuate folosind un saltea pentru a vă înmuia și contura corpul.

Shutterstock Cu cât aducem mai multe electronice în dormitor, cu pastile de slabit doterra ne îngrașăm - mai ales în rândul copiilor.

Un studiu în Obezitate pediatrică jurnalul a descoperit că copiii care se răsfrâng în strălucirea nocturnă a unui televizor sau computer nu se odihnesc suficient și suferă de obiceiuri de viață slabe. Cercetătorii au descoperit că studenții cu acces la un dispozitiv electronic au fost de 1,47 ori mai susceptibili de a cum să ardeți grăsimea în somn supraponderali decât copiii fără dispozitive în dormitor.

Aceasta a crescut la 2,57 ori pentru copiii cu trei dispozitive.

Categorii Populare

Chiar dacă sunteți un adult matur, cel mai bine este să vă lăsați iPad-ul în sufragerie. Shutterstock Utilizați o aplicație precum F. Funcționează eliminând oboseala ochilor de la lumina dură care inhibă producția de melatonină.

Melatonina este hormonul responsabil de reglarea ritmurilor somnului. Cele mai recente iPhone și iPad-uri au o funcție integrată similară numită Night Shift. Shutterstock Chiar aveți o citire exactă despre cât dormiți sau nu dormiți?

Este întotdeauna cel mai bine să lucrați din date, chiar dacă sunteți cel care înregistrează calitatea și durata somnului. Pur și simplu enumerați fiecare oră completă în care dormiți în pat și fiecare oră parțială inclusiv pui de somn.

cum să ardeți grăsimea în somn

Apoi notați evenimentele care v-ar fi putut influența somnul. Te-ai exercitat în acea zi? Bea multă cafea? După două săptămâni, citiți totul, căutând modele.

Rezultatele vă pot surprinde - și vă pot ajuta cu obiectivele de slăbire. Apropo de jurnale, poți ține și un jurnal alimentar pentru a pierde în greutate.

O dietă pentru a pierde grăsimea abdominală superioară

Aflați cum Ghidul expert pentru păstrarea unui jurnal alimentar pentru pierderea eficientă în greutate. Shutterstock De ce? Ei bine, mai întâi va preveni sforăitul. Asta nu numai că îți va îmbunătăți somnul, ci și somnul oricui altcineva în urechi.