Creșterea greutății: greutatea redusă în artele marțiale

Cum pierd boxerii grăsimile

Nutriție adecvată în clasele de box. Nutriție sportivă pentru boxeri. Masssetul muscular și resetarea greutății Data vorbirii: Nimeni nu vrea să se obosească înainte, se simte ca o lămâie strânsă sau să nu aibă capacitatea de a se antrena în toată forța.

  1. 30 de kilograme de scădere în greutate
  2. Pierderea de grăsime pentru boxeri Grăsime pierderea boxeri Add: jijuzet38 - Date: - Views: - Clicks: Dacă ai nevoie de îndrumare, de antrenament individual, care acoperă exerciții personalizate și consultanță alimentară în funcție de obiectivele și stilul tău de viață, îți poți transforma corpul fără sală de sport sau echipament.
  3. Boxerii slăbesc pentru cântărire, boxerii tineri și.
  4. Cele mai bune complexe de ardere a grăsimilor
  5. Pierderea de grăsime pentru boxeri |

Și se întâmplă că energia lipsește înainte de antrenamentul însuși. Pentru ca "combustibilul" interior suficient pentru tot și pentru o lungă perioadă de timp, este necesar să organizeze în mod corespunzător propria putere. Nutriție adecvată în box - Aceasta este o garanție a sănătății, a conservării energiei, a îmbunătățirii eficacității claselor și a dezvoltării forței boxerului. Dieta boxerului trebuie să cuprindă toate substanțele nutritive importante, vitamine și oligoelemente și să acopere pe deplin costurile de energie.

Dacă antrenamentele dvs.

cum pierd boxerii grăsimile

Cu toate acestea, rețineți că, dacă intensitatea antrenamentului este medie, atunci un astfel de calorii vă vor răni numai. Dacă puterea este excesivă, va deveni imediat vizibilă în funcție de dvs.

Dacă greutatea nu se schimbă sau fluctuează într-o gamă mică, înseamnă asta vă potrivește complet. Dacă renunțați brusc în greutate și "muriți", știți, veți petrece mai mult calorii decât consumați și lung pe o astfel de nutriție nu veți "iesi".

Un rol important în construirea mușchilor proteineNu trebuie să existe mai puțin de 2 grame la 1 kilogram în dieta boxerului. Soia, fasole, bâzire, hrișcă, cartofi, orez, pâine de secară sunt cel mai potrivite din proteinele plantelor.

Condiția obligatorie a boxerului trebuie să fie Gras. Soldul animalelor și grăsimilor vegetale din organism este foarte important, deoarece ambele tipuri de grăsimi conțin substanțe esențiale, acizi și elemente de urmărire pe care corpul trebuie să fie saturat.

Carbohidrați - Principalele surse de energie - în corpul boxerului ar trebui să fie întotdeauna suficiente. Vă reamintim că consumați carbohidrați Trebuie să fie complexe sau lent digerabile. Numai în acest caz, ei vor putea deveni surse demne de energie.

cum pierd boxerii grăsimile

Citiți mai multe despre carbohidrații complexi și simpli Încearcă să eviți carbohidrații simpli Și calorii goale, care sunt conținute în dulciuri, produse de patiserie, tot felul de ciocolată, prăjituri, cookie-uri și alte lucruri. Dar nu aplicați ocazia de a mânca orice legume - va fi întotdeauna utilă! Legume conține o fibră care are un efect benefic asupra activităților tractului gastrointestinal, contribuie la încheierea din partea corpului substanțe dăunătoare și zgârieturi.

Consumul de fructe și legume este important în orice moment al anului. Dacă se dovedește brusc că vitaminele și mineralele sintetizate împreună cu alimentele pe care nu le obțineți și acest lucru va observa imediat pentru propria voastră stare, precum și cum au început părul, unghiile și pielea vitamineÎn tablete cum pierd boxerii grăsimile sunt vândute în orice farmacie. Adevărat, trebuie, de asemenea, să le alegeți și să nu cumpărați primele lucruri.

Și nu luați niciodată vitamine și suplimente nutritive necontrolate - veți obține cu siguranță recomandarea medicului dumneavoastră pentru a primi droguri. În plus față de puterea musculară și de rezistență, este, de asemenea, necesar să se ocupe de sistem nervos. Pentru ca sistemul nervos să se odihnească și să funcționeze în mod normal, acesta trebuie să fie acceptat. Acest lucru poate ajuta calciucare este, de asemenea, utilă în apariția crampe musculare.

Calciul este bogat în toate produsele lactate în special brânza și brânza de vaciprecum și pește și fasole.

Dieta de antrenament la box

Rata de zi cu zi Calciul pentru boxer nu este mai mic de 1 și nu mai mult de 2 grame. Important pentru organism și fosforcare ar trebui să fie primite zilnic 1,5 - 2, 5 grame.

Fosfor este bogat în brânză, ficat, carne, pește, leguminoase, fulgi de ovăz și hrișcă. Asigurați-vă că alimentele consumate nu sunt salvate. Dar, de asemenea, să se lipsească complet, sarea nu merită, de asemenea, deoarece sarea iese din corp împreună cu atunci în timpul Încărcături fizice. Dacă cum pierd boxerii grăsimile multe ori te antrenezi și foarte mult, atunci poate exista o lipsă de sare în organism, care nu poate fi permisă.

Powered by sport ar trebui să fie cât mai diverse posibil. Nu vă lipsiți produsele lactate carne, pește, ouă, legume, fructe. Dar nu este necesar totul. Cantitatea maximă de alimente consumate pe zi nu trebuie să depășească 3,5 kg. Concursurile de alimente devin mai calorii, dar volumul porții este redus, dar frecvența recepțiilor sale este în creștere.

Este întotdeauna mai bine să luați alimente în același timp - corpul devine utilizat și începe să lucreze la un regim bine coordonat. Există mai bine nu mai târziu de 2 ore înainte de antrenament și nu mai devreme de o jumătate de oră după ea. Este imposibil să se cum pierd boxerii grăsimile, să se distreze ferm, deoarece corpul va trebui să facă o dublă muncă - să-și petreacă forțele și să digeră și la munca mușchilor.

În cele din urmă rezultatul din clasa Va fi scăzut, și cel mai probabil nu veți mai simți. Dar pe stomacul gol, este, de asemenea, interzis - pur și simplu nu aveți suficiente tipuri de încărcături, vă veți reîncarna, vă veți simți rău și va fi un rezultat puțin din clasele dintr-un astfel de stat.

cum pierd boxerii grăsimile

În cazul în care a trecut perioada de competiții sau formare îmbunătățită, este mai bine să-și schimbe dieta în favoarea reducerii numărului de grăsimi consumate, trecerea la o proteină și alimente bogate din fibre. Nu a fost spus un cuvânt despre băut, deși nu este mai puțin important decât mâncarea. Băutură De asemenea, nu pot fi necontrolate. Este foarte important să nu beți puțin, dar obiceiul de o mulțime de băuturi nu va duce nimic bun.

În plus față de apă, se recomandă să beți ceai, mai bine verde, apă minerală, sucuri de fructe și legume, pâine Kvass, lapte, Kefir, Prostrodio.

Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor

Și amintiți-vă, principalul lucru este să observați în tot. Dieta dvs. Boxer și antrenament de culturist, deși au o asemănare la prima vedere, ele sunt încă diametral diferite una de cealaltă. Culturbul poate crește greutatea corporală, permițând cum pierd boxerii grăsimile creștere și greutate grasă, dar după ciclul de masacrelare, trebuie să fie ciclul de pierdere în greutate.

În box, totul este diferit cum pierd boxerii grăsimile numai acele formare și un astfel de regim de putere care ar asigura creșterea uscată masa musculară Sau respectați consistența greutății corporale. În același timp, constanță, totuși, este necesar să se cum pierd boxerii grăsimile rezistența, forța și impactul și viteza acestuia.

cum pierd boxerii grăsimile

Este clar că depinde mult de datele genetice ale boxerului și de caracteristicile organismului său. Cu toate acestea, există în prezent nutriție sportivă care este ideal nu numai pentru culturist, ci și un boxer. Acesta vă va permite să vă atingeți rapid obiectivele, să reduceți timpul de recuperare, precum și să îmbunătățiți parametrii fizici.

Imaginați-vă o listă de aditivi alimentari care sunt ideali nu numai pentru boxeri, ci și sportivi implicați în alte arte marțiale. Aminoacizi Aceste aditivi alimentari posedă unii proprietăți utile.

În cum pierd boxerii grăsimile rând, sunt foarte rapid absorbite. În al doilea rând, ele sunt cel mai valoros material pentru țesutul muscular. Puteți utiliza următoarele: Citrullin - promovează o recuperare mai rapidă după antrenament - - restabilește mușchii, este sursa de energie în timpul antrenamentului - - În plus față de accelerarea recuperării, datele de aminoacizi sunt un agent puternic anti-catabolic - - Efectuează rolul unui stimulator pentru sistemul nervos al luptătorului Puteți lua aminoacizi simultan - înainte și imediat după antrenament.

Dacă este mai ușor să achiziționați un complex de recuperare, atunci îl puteți lua, abandonând aminoacizii. Acest tip de nutriție sportivă este extractele de legume care contribuie la o creștere a tonului corpului, rezistenței și concentrației. K aparține, lemongrass.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Pentru cel mai bun efect Este permis să împărtășească două adaptogeni. Stimulatori Stimulanții pot fi foarte utili pentru boxer, deoarece contribuie la creșterea vitezei și a forței grevei, la creșterea rezistenței și îmbunătățirea reacției. Printre altele, adaptogens contribuie la arderea grăsimilor subcutanate, care este, de asemenea, importantă. Stimulanții trebuie luați cu de minute înainte de bătălie.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Complexe minerale de vitamina Exerciții de antrenament ridicate implică creșterea fluxului de vitamine și oligoelemente. Principalul simptom al lipsei de date al elementelor este de a reduce indicatorii sportivi și deteriorarea bunăstării. În plus, vitaminele și oligoelemente participă la toate procesele metabolice, astfel încât lipsa lor va afecta cu siguranță eficacitatea luptătorului.

Proteină rapidă Este unul dintre cei mai importanți aditivi alimentari pentru boxer. Sub acțiunea formării cu volum mare, organismul începe să evidențieze un număr mare de hormoni stresant, care distruge mușchii.

Recepția proteinelor suprimă aceste procese și furnizează în mod constant aminoacizii din sânge. Dacă scopul dvs. Luați cu o oră înainte de antrenament și la 30 de minute după antrenament. Antioxidanți Recepția suplimentară de antioxidanți este extrem de importantă nu numai pentru boxeri, cum pierd boxerii grăsimile și pentru alți luptători. În timpul antrenamentului, apar multe reacții oxidative, ale căror produse sunt radicalii liberi. Ei otrăvesc corpul contribuie procese inflamatorii Și agravează starea generală a corpului.

Din acest motiv, admiterea suplimentară a antioxidanților va evita consecințe negative Creșterea producției de radicali liberi și îmbunătățirea semnificativă a sănătății luptătorului. Nu există o dietă specială pentru boxerul aplicabil tuturor. Fiecare persoană are nevoie specifică de alimente. Cu toate acestea, în ceea ce privește alimentația, ca și în alte aspecte, merită să se lipsească simplă, confirmată de adevărurile care constituie baza nutriției sportive a boxerului.

Nutriția nu ar trebui să fie complicată. Regulile de înțelepciune ale dietei și tot felul de trucuri nu funcționează pentru toată lumea în mod egal și de multe ori nu lucrează deloc.

cum pierd boxerii grăsimile

Deținere reguli simple Alimente și urmați principalul principiu: Dacă doriți să aveți un corp subțire, un boxer demn și vă simțiți sănătos și puternic, atunci trebuie să maximizați intensitatea și durata antrenamentelor și să mâncați corect. Alimentele pentru un sportiv, în special în ceea ce privește specializarea, joacă un rol crucial, deoarece contribuie la menținerea și consolidarea sănătății, creșterea performanțelor, obținerea rezultatelor sportive ridicate și recuperarea după concursuri și formare severă.

În primul rând, puterea boxerului, precum și pentru orice persoană, ar trebui să fie echilibrată și plină de calitate și cantitate și în funcție de costurile energetice. De asemenea, alimentele ar trebui să pară apetisante, bine absorbite, să fie inofensive și de înaltă calitate. În același timp, este important ca un sportiv să respecte modul de alimentare a dependenței de încărcături în zilele de instruire și concursuri și în timpul zilei.

Astfel, conținutul caloric al dietei de coacere al boxerului se bazează pe calcul, atletul petrece kcal pe zi timp de 1 kg de greutate a acestora. Zahăr la mese Boxerul este mai bine să includă numai pentru umflarea mâncărurilor și sub formă cum pierd boxerii grăsimile feluri de mâncare dulci. Cu toate acestea, cu cum pierd boxerii grăsimile stresante și lungi, este posibil să se ia o singură dată pentru a lua g de zahăr pentru a umple rapid energia petrecută.

Vitamine Numărul și tipurile de vitamine trebuie incluse în nutriția sportivă pentru boxeri, în funcție de starea generală a corpului, zona climatică în care sunt amplasate atletul, volumul și tipul de sarcină. În primul rând, nevoia de vitamine satisface datorită produselor naturale de exemplu, în timpul iernii, un număr mare de vitamine vor da corpului sauerkraut. Completează efectiv puterea boxerului cu complexe de vitamine.

Dacă aceste vitamine nu sunt suficiente organism, atunci puterea include vitamine sintetice, atribuie ca medicul să fie determinat și determinând doza. Macro și microelemente Dicționarul boxerului trebuie să conțină suficiente elemente minerale, astfel încât organismul să funcționeze cum pierd boxerii grăsimile mod normal și să se prăbușească cu încărcături mari.

Astfel, un sportiv de zi ar trebui să primească mg de calciu conținut în produse lactate, cărucioare și ouămg de fosfor produse lactate, carne, pește, ouă, cerealemg de magneziu mazăre, pâine, cereale, brânză, macroumg de potasiu fasole, fructe uscate, cartofi. Fibre alimentare și apă Un boxer adult trebuie să fie consumat de g de fibre dietetice pe zi este util să mănânce fasole, morcovi, varză, sfeclă, prune și pâine din făină de măcinare grosieră.

cum pierd boxerii grăsimile

În dependența de specializarea sportivă și a atletului de temperatură a aerului, trebuie să beți litri de apă pe zi cu temperatura normală aer și instruire intensă - l pe zi.

Boxerii sfătuiesc să bea adesea și treptat, fără a se limita la băut. Băutura principală este de a alege ceai verdeprecum și apă minerală, pâine kvass, sucuri, vintage de trandafir. Utile pentru produsele boxeri Este de dorit ca mesele zilnice boxer să pornească lapte și lactatebrânză de vaci, smântână și smântână, brânză, carne de pasăre, pește, produse din pește și în special produse de mare, ouă, cereale, pâine, cartofi, leguminoase și fulgi de ovăz, legume morcovi, varză, sfeclă, roșii, ceapă.

Uleiuri grase și cremoase și vegetale, grăsimi animale. În plus, fructe de padure și fructe cu conținut ridicat. De asemenea, în timpul competițiilor și instruirii intense, se recomandă utilizarea mierei. Alimente dieta sportivă Pentru o pregătire completă și un ciclu competitiv pentru boxeri, alimentele sunt importante conform meniului de aspect.