Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierdeți în greutate pe

Coborâți din spate cum să pierdeți, Cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Jacks-uri: Înainte de a începe un program de exerciții, este întotdeauna mai bine să vă analizați mai întâi tipul de corp, obiectivele și apoi să stabiliți un plan în consecință. În acest fel, puteți face exercițiile care se potrivesc cel mai bine tipului dvs. Un corp în formă de pară este cel mai greu în partea de jos, adică cu șolduri mai late și coapse mai groase în comparație cu umerii mai subțiri și talia îngustă.

Ghemuitori

Cel mai bun mod de a afla dacă sunteți în formă de pară este să vă măsurați talia cu un centimetru deasupra buricului și să măsurați șoldurile în jurul celei mai largi părți.

Măsurarea taliei împărțită la măsurarea șoldului vă oferă un raport Talie-Șold, care este de 0,8 sau mai puțin pentru femeile în formă de pară.

  • Pierdere în greutate belly fat menopauza
  • Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierdeți în greutate pe
  • Rugăciune la sfânt pentru pierderea în greutate
  • Exercitii fizice mai putin utile
  • Modalități de a pierde grăsimea șoldului | Sfaturi | June

În timp ce puteți face cardio pentru a reduce grăsimea corporală generală, nu vă puteți schimba forma de bază. Totuși, ceea ce puteți face este să vă faceți corpul mai proporțional. Deoarece jumătatea inferioară este mai grea pentru formele de pere, planul dvs. Aici avem 10 exerciții pentru un corp în formă de pere care vizează ambele cerințe pentru a vă oferi cel mai bun antrenament.

Sfat 1: Cum să pierdeți grăsimea din burtă - Diagnosticare May, stai sus să arzi grăsimea din burtă

Cele mai bune 10 exerciții pentru un corp în formă de pară 1. Faceți un pas cu Knee Lift și Bicep Curl: Imagine: shutterstock Stai cu pasul în fața ta, cu lățimea picioarelor depărtată, cu spatele drept, cu gantere în ambele mâini. Calcă-l cu piciorul stâng. Puneți toată greutatea pe piciorul stâng în timp ce vă angajați pentru a ridica genunchiul drept la nivelul taliei. Curl ambii biceps în același timp, îndoind coatele și aducând ganterele la piept. Coborâți înapoi cu piciorul drept, coborând brațele.

Account Options

Repetați pe partea opusă. Faceți 15 repetări pe fiecare parte. Împingeți cu ridicarea picioarelor pe mingea de stabilitate: Imagine: shutterstock Stai cu fața în jos pe o minge de stabilitate, cu mâinile atârnate în față. Mergeți înainte cu mâinile, lăsând mingea să se rostogolească în jos pe corp până când tibiile se sprijină pe ea. Asigurați-vă că încheieturile sunt sub umeri și că spatele și picioarele sunt drepte ca într-o poziție de pornire în sus.

coborâți din spate cum să pierdeți

Coborâți-vă pe podea, împingând coatele și contractându-vă abdomenul până când brațele superioare sunt paralele cu podeaua. Reveniți la poziția inițială de împingere în sus și cuplați fesierii pentru a ridica piciorul drept deasupra mingii. Coborâți piciorul pe minge și repetați împingerea în sus, de data aceasta cu piciorul stâng ridicat.

Tractiuni pentru spate

Faceți 12 repetări pe fiecare parte. Donkey Kick: Imagine: shutterstock Lăsați-vă pe patru picioare, încheieturile sub umeri, genunchii sub șolduri.

coborâți din spate cum să pierdeți

Mențineți spatele drept și capul și coborâți din spate cum să pierdeți fără tensiuni. Angajați-vă abdomenele, ridicați și extindeți piciorul stâng drept înapoi. Apoi îndoiți genunchiul stâng și ridicați piciorul inferior perpendicular pe podea, astfel încât coapsa să fie paralelă cu podeaua.

Ultimele Publicații Cel Mai Vizitat

Încercați să ridicați coapsa stângă mai sus dacă puteți. Țineți câteva secunde și apoi reveniți la poziția gnc colon curăță pierderea în greutate pornire. Repetați de cealaltă parte. Faceți 5 repetări pe fiecare parte. Lemn ghemuit: Imagine: shutterstock Stați cu picioarele lățimii umerilor și spatele drept.

coborâți din spate cum să pierdeți

Țineți un clopoțel cu gantere sau fierbător cu ambele mâini în față. Ridicați gantera, extinzând mâinile deasupra capului ușor în spatele capului. Coborâți gantera, aducând brațele în jos coborâți din spate cum să pierdeți mișcare rapidă, ca și cum ar fi tăiat lemn.

coborâți din spate cum să pierdeți

Păstrați brațele drepte în timp ce vă ghemuiți în același timp. Țineți gantera coborâtă, dar fără a atinge podeaua. Asigurați-vă că genunchii nu vă depășesc degetele de la picioare.

Cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui - Reduceți caloriile pentru pierderea grăsimilor

Lunge cu extensie triceps: Imagine: shutterstock Stai într-o poziție ușoară, cu ambele picioare ușor îndoite. Păstrați piciorul din față plantat pe podea și piciorul din spate echilibrat pe degetele de la picioare. Țineți o ganteră cu ambele mâini.

Aduceți gantera în sus, extinzând ambele mâini deasupra capului. Ține-l ușor în spatele capului tău.

Modalități de a pierde în greutate – pierdeți în greutate în mod rațional - autovehicule-rutiere.ro

Coborâți gantera în spatele capului, păstrând antebrațele paralele cu podeaua și partea din spate a brațelor perpendiculare. În același timp, adânciți lovirea, astfel încât ambii genunchi să fie la unghiuri de 90 de grade. Țineți câteva secunde apăsând greutățile înapoi și apoi reveniți la poziția de pornire.

Faceți 10 repetări pe o parte și apoi comutați pe cealaltă. Masă inversă cu ridicare picioare: Imagine: shutterstock Așezați-vă pe podea cu genunchii îndoiți, cu picioarele plate pe podea, cu spatele drept și cu palmele pe podea, cu degetele îndreptate în față.

  1. Sus - Problema: numai persoanele care au articulatiile umerilor foarte mobile pot mentine coloana suficient de dreapta pentru a face acest exercitiu in mod corespunzator.
  2. Modalități de a pierde în greutate — pierdeți în greutate în mod rațional Modalități de a pierde în greutate — pierdeți în greutate în mod rațional - autovehicule-rutiere.
  3. Va face lupus să ți piardă în greutate

Îndepărtați-vă de pe palme și picioare, ridicând șoldurile pentru a forma un blat invers. Asigurați-vă că vă folosiți abdomenele pentru a menține alinierea în coloana vertebrală. Țineți câteva secunde și apoi ridicați un picior în sus, genunchiul îndoit, astfel încât piciorul inferior să fie perpendicular pe coapsă și paralel cu podeaua.

HOURGLASS HIPS WORKOUT ⌛🍑 Summer Shred Workout No. 2

Țineți câteva secunde și dați jos piciorul. Repetați ridicarea picioarelor pe cealaltă parte.