Femeile cu PCOS ar trebui să mănânce - Sănătate -

Ajutați cu pierderea în greutate cu pcos

Dar poate fi un lucru și mai greu cu PCOS. Această afecțiune cronică duce la concentrații mai mari de estrogen în organism, ceea ce, la rândul său, determină lipirea grăsimilor în locuri încăpățânate. Deci, dacă aveți PCOS, puteți crește în greutate pur și simplu continuând să vă trăiți viața așa cum ați făcut înainte de a primi diagnosticul i.

Și totuși, pierderea în greutate este cunoscută pentru a îmbunătăți o serie de simptome PCOS: poate reduce rezistența la insulină, regla ciclurile menstruale, restabili ovulația, îmbunătăți fertilitatea, susține bunăstarea emoțională și reduce factorii de risc pentru bolile de inimă și diabetul II. Deși poate necesita ceva mai multă motivație, pierderea în greutate pare cu siguranță o investiție demnă dacă aveți PCOS.

Cum să slăbești cu PCOS? Contrar gândirii populare, pierderea în greutate nu înseamnă doar privarea sau numărarea caloriilor. Cheia pentru pierderea în greutate de lungă durată este menținerea motivației. În mod critic, trebuie să vă concentrați asupra când, ce și cum mâncați. Această abordare va ajuta la combaterea oboselii, a iritabilității și a poftelor care sunt renumite pentru că vă rătăcesc.

Femeile cu PCOS ar trebui să mănânce

Dacă sunteți blocat într-un ciclu de dezastre perpetue de dietă, vă recomandăm să încercați aceste sfaturi utile de slăbire. Spargeti postul Poate suna contraintuitiv, dar sărind peste micul dejun nu este un truc inteligent de reducere a caloriilor.

Într-adevăr, ar putea fi în detrimentul eforturilor dvs. Un mic dejun dens din punct de vedere nutrițional este cheia pentru a începe ziua sănătos.

Îți echilibrează nivelul zahărului din sânge, care tind să se scurte la prima trezire. Fără micul dejun, nivelurile scăzute de zahăr din sânge vor declanșa eliberarea hormonilor de stres, lovindu-vă cu pofte puternice de carbohidrați rafinați și zahăr iii. Acest lucru vă va ajuta să preveniți prăbușirea de la jumătatea dimineții, care vă poate îndepărta de curs și vă poate detura obiectivele de slăbire. Încercați să vă începeți dimineața cu o omletă de legume și avocado sățioase, sau un castron de iaurt grecesc cu mere rase, nuci, scorțișoară și fructe de pădure.

Ați putea adăuga chiar și câteva alimente pline de hormoni pentru o lovitură bună.

Gustă inteligent Pentru mulți oameni, gustările sunt stimulente energetice strălucitoare care le împiedică între mese. Dar pentru alții, pot fi grenade nesănătoase cu calorii care încurajează excesul de îngăduință. Deci, care este verdictul?

ajutați cu pierderea în greutate cu pcos

Public Health England pledează acum pentru consumul a două gustări pe zi la intervale regulate iv. Aceste mici pepite de energie pot ajuta la controlul indiciilor foamei, la reglarea poftei de mâncare și la menținerea motivației de slăbire.

Ajutați la pierderea în greutate, Pierderea în greutate

Cu toate acestea, aceasta nu este permisiunea de a vă răsfăța cu delicatese rafinate. Gustările dvs. Încercați câteva dintre ideile prezentate mai jos: Fructe exotice: răsfățați-vă cu un amestec de fructe exotice preferate, cum ar fi fructele pasiunii, smochinele, fructele dragonului, litchiul, strugurii și pepenele galben.

ajutați cu pierderea în greutate cu pcos

Năut prăjit cu boia: Adăugați o cutie de naut într-un vas de cuptor cu puțin ulei și o stropire de boia, și urmăriți-i cum se transformă într-o gustare crocantă, plină de proteine. Popcorn simplu: un cereale integrale naturale și sărace în calorii, popcornul este cea mai bună gustare de zi cu zi.

Puteți adăuga chiar și o stropire de sare de mare dacă vă place. Mini quiches: faceți o selecție de mini quiches sau omletă spaniolă și bucurați-vă între mese. Adăugați legumele preferate și puțină brânză pentru o gustare densă din punct de vedere nutrițional.

Pierde în greutate comunitatea,

Adăugați mai multe proteine Dacă încerci să slăbești, poți fi adesea afectat de senzația de a nu te simți niciodată satisfăcut sau suficient ajutați cu pierderea în greutate cu pcos plin. Pentru a atenua acest lucru, trebuie să adoptați pe deplin proteinele. Proteinele sunt un macronutrienți de o importanță vitală, care excelează în multe domenii ale sănătății.

Pe lângă susținerea elementelor de bază ale ultimul supliment de scădere în greutate, oaselor, mușchilor, pielii și sângelui, acest compus joacă un rol esențial în funcția metabolică și în sațietate. Tocmai de aceea proteina este una dintre cele mai ajutați cu pierderea în greutate cu pcos arme pentru a vă menține subțire, slabă și puternică.

Cum să slăbești cu PCOS și să-ți menții motivația

Acest lucru vă va stabiliza nivelul zahărului din sânge și vă va oferi corpului o eliberare lentă de energie. Carnea, peștele, ouăle, quinoa, leguminoasele, nucile și semințele sunt toate surse excelente de proteine. Mănâncă cu atenție Conținutul meselor și gustărilor dvs. Dar ritualurile tale de masă? Mâncarea conștientă se bazează ferm în budism și își propune să vă reconecteze la întreaga experiență alimentară. În termeni foarte simpli, practica vă încurajează să apreciați fiecare detaliu granular al alimentelor: mirosuri, texturi, arome și aspect.

Cercetările sugerează că alimentația conștientă poate susține, de asemenea, pierderea în greutate, datorită faptului că ajută la combaterea excesului de indulgență, a poftelor și a alimentației emoționale v.

ajutați cu pierderea în greutate cu pcos

Pentru a respecta principiile alimentației conștiente, încercați să vă mâncați alimentele încet, mestecând fiecare mușcătură și acordând o atenție deosebită aromelor; savurați liniștea și liniștea orelor de masă; rumegă în călătoria pe care a făcut-o mâncarea ta pentru a ajunge la farfurie.

În cele din urmă, atenția vă va determina să vă acordați și să vă urmăriți sentimentele. Hidrat Interesant este că deshidratarea este adesea confundată cu hidratarea. Deoarece corpul tău compensează energia scăzută cauzată de nivelurile scăzute de lichide, deshidratarea poate provoca dureri de foame. Și când sunteți deshidratat, este mai probabil să experimentați oboseală, iritabilitate, ceață cerebrală și dureri de cap - toate acestea putând pierde voința și motivația de a mânca sănătos.

Cum să pierdeți în greutate dacă aveți pcos

Liniile directoare sugerează consumul a aproximativ opt până la zece pahare mari de apă pe zi. De regulă, urmărește o cantitate care transformă urina într-o culoare palidă.

ajutați cu pierderea în greutate cu pcos

Dacă apa nu este pentru dvs.