Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește? - Sănătate > Medicina generala - techdepo.ro

10 zile de somn slăbit. Somnul ingrasa | Somnul slabeste

Deşi sună incredibil, somnul chiar poate fi secretul pentru o siluetă perfectă. Tot ce trebuie să faci este să respecţi un program de masă şi de mişcare, corespunzător ritmului… … tău de somn.

Efectele nu vor întârzia să apară.

Partea I-a: Fapte clare

Lipsa somnului îţi poate afecta greutatea într-un mod nedorit. Drept dovadă, mai bine de jumătate dintre persoanele care dorm mai puţin de 6 ore pe noapte sunt obeze.

Tu poţi întoarce aceste lucruri în favoarea ta şi poţi slăbi 10 zile de somn slăbit echilibrat. În ce constă dieta Principiul acestei diete e controlul activităţii hormonilor care te pot ajuta să slăbeşti.

10 zile de somn slăbit

Astfel, când se înserează, organismul se pregăteşte pentru noapte. Epifiza produce melatonină, hormonul somnului, care ne face să ne simţim obosiţi.

  • Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește? - Sănătate > Medicina generala - techdepo.ro
  • Pierde grăsimea interioară a coapsei acasă
  • Zsalynn pierderea în greutate
  • Somnul ingrasa sau slabeste?
  • Voucher de taxă de îmbinare
  • Vezi galeria foto » Firește că nu e atât de simplu.
  • Adevărul despre somn: îngrașă sau slăbește?

În timp ce dormi, trei dintre hormoni acţionează intens: hormonul de creştere regenerează muşchii şi arde grăsimile, testosteronul ajută la dezvoltarea ţesu-turilor şi leptina alungă senzaţia de foame pe timp de noapte. Aceşti hormoni ajută la arderea grăsimilor dacă organismul e pregătit din timpul zilei şi dacă programul de somn e potrivit.

Cum poți slăbi… în somn. 10 trucuri care topesc kilogramele în timp ce dormi

Meniul în funcţie de orele tale de odihnă Iată programul de masă pentru o persoană cu ritm de somn normal vezi rezultatele testului din dreapta. Este esenţial să respecţi orele recomandate şi să nu sari peste nicio masă.

10 zile de somn slăbit

De asemenea, nu ai voie să iei gustări între mese, ci doar să consumi căt mai multe lichide. Mic dejun Acesta se ia între 6 şi 8 dimineaţa. Trebuie să mănânci glucide, cum ar fi musli cu fructe, pâine neagră cu gem sau miere.

Somnul ingrasa sau slabeste?

În orice caz, evită proteine animale, adică laptele, carnea, ouăle şi caşcavalul. Bea suc natural, ceai sau cafea. Micul dejun va ridica puţin nivelul insulinei din organism, însă corpul va fi plin de energie pentru restul zilei.

Lasă să treacă cel puţin 10 zile de somn slăbit ore până la masa de prânz.

Partea a II-a: Care este explicația?

Şi nu lua nicio gustare până atunci! Prânz Nu există restricţii în privinţa canti-tăţii de mâncare pe care o consumi. Ai grijă doar să combini inteligent proteinele cu glucide consumând paste cu legume, peşte cu orez, carne cu cartofi.

Te poţi răsfăţa chiar şi cu un desert uşor. Lasă să treacă cel puţin cinci ore până la cină. În acest interval poţi bea apă, ceai neîndulcit şi cafea.

În ce constă dieta

Cină Seara nu ai voie să mănânci glucide. Aşadar nici vorbă de cereale, cartofi, porumb, paste, fructe dulci sau sucuri. Totuşi, nu va fi nevoie să te înfometezi, deoarece poţi consuma proteine animale — carne, peşte, ouă, iaurt sau brânză de vaci, asortate cu legume sau salată. Corpul nu va produce insulină şi începe deja să ardă grăsimile.

Meditație și puțină mișcare

E ora de sport Dacă vrei ca rezultatele dietei să se vadă, fă mişcare în mod regulat. Cel mai bun efect se observă dacă practici sport după-masa, între orele 16 şi Timpul de somn Ora 22 este ora la care trebuie să te duci la culcare.

În timp ce dormi, hormonii te vor ajuta să slăbeşti, fără foame sau dureri de stomac. Ai grijă ca somnul să dureze cel puţin şapte ore, pentru că aşa corpul tău poate să ardă în fiecare noapte între 70 şi grame de grăsime. Dacă eşti o persoană matinală, scade o oră şi jumătate din orele recomandate, iar dacă eşti una activă seara, adaugă o oră şi jumătate.

10 zile de somn slăbit

Detalii importante Organismul eliberează insulină după consumul de glucide, iar nivelul ridicat al acesteia împiedică arderea grăsimilor. De aceea, este permis consumul de glucide doar dimineaţa şi la prânz.

Efectele nu vor întârzia să apară.

Seara trebuie să se găsească în meniu proteine animale în cantităţi moderate. Mai mult, între mesele principale trebuie să treacă cel puţin cinci ore, în care să nu consumi alimente sau băuturi care conţin zahăr.

10 zile de somn slăbit

Foto: Shutterstock Citește și